صاحبان فکر و تجربه گیلان را به یک کارخانه تولیدی تبدیل کنند+ گزارش تصویری

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان نظارت کنند نا کارها از مجاری قانونی پیش رود گفت: صاحبان فکر و تجربه از تجارب خود استفاده کنند و گیلان را به یک کارخانه تولید ی تبدیل کنند.

صاحبان فکر و تجربه گیلان را به یک کارخانه تولیدی تبدیل کنند+ گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز ،حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در همایش بزرگداشت زنده‌یاد محمدعلی آذربانی حامی بیماران هموفیلی و واقف گیلانی، با بیان اینکه دو نگاه به انسان وجود دارد اظهار کرد: یک نگاه نگاه فرعونی ،استعمار گرو تضعیف کننده است و یک نگاه الهی که در یک کلمه به معنای تکریم انسان است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه دین اسلام و ادیان الهی بر پایه تکریم انسان بنا شده است، گفت: انسان نمی‌تواند در مقام تکریم از انسان‌ها برآید مگر آن‌که مقام انسانی خود را تکریم کند و اساس تکریم در این نکته نهفته شده است.

وی  با بیان اینکه انسانی که به داد خودش برسد و به دنبال تکریم نفس خود باشد به یک عنصر مصلح سیای ؛اجتماعی و اقتصادی در جامعه تبدیل می شود گفت:چنین انسانی جامعه خود را نورانی می کند

حجت الاسلام ابو ترابی فردبا اشاره به وجود شخصیت های نامدار ی چون آیت الله ضیابری ،آیت الله احسان بخش و آیت الله بهجت در گیلان گفت: این افراد قدرشناس نفس خود بودند و نتیجه این قدرشناسی این بود که همیشه مراقبه داشتن اعنل خود را به درستی انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) به خاطر خدا و به یاد او قیام کرد وبرای خدا  پا در عرصه مبارزه علیه باطل گذاشت گفت: امام راحل به خاطر خدا جنگ کرد و به خاطر خدا قطعنامه را پذیرفت

نائب ریس مجلس شورای اسلامی  افود: ملتی که روزی زیر چکمه های رضاخان و فرزند ناخلف او استخوان خرد می کرد  امروز به جایگاه بلند و رفیعی در علم و سیاست رسیده است.

حجت الاسلام ابو ترابی فرد با اشاره به اینکه امام راحل برای رضای خدا جامعه امروز ایران را ساخت تصریح کرد: امروز ملت ایران در سایه نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی به اقتدار دفاعی و استقلال سیاسی دست یافته است که آن را به نماد اقتدار در منطقه مبدل کرده است.

وی با اشاره به اینکه قدرت های شیطانی با ایجاد کلوپ هسته ای به دنبال انحصار قدرت هستند گفت: تاریخ خود شاهد است که ایران اسلامی با ارداده ملت و رهبری هوشمند و نیروهای مصلح امروز در این حوزه جایگاه با قدرتی برای خود تعریف کرده است.

وی با بیان اینکه نیرو های وفادار ایران اسلامی در کنار منافع ملی با قدرت ایستاده اند  گفت: امروز شش قدرت بزرگ در زمینه های اقتصادی ،سیاسی ،نظامی و رسانه ای در یک طرف میز با یک گفتگوی متوازن و بدون ادبیات مستکبرانه دیروز غرب با ملت ایران گفتگو می کنند و این نشان از اقتدار ملت ایران است.

وی مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری را ارتقا انسانی ملت ایران در پرتو ایمان و اقتدار  عنوان کرد و گفت: برای این امر باید انسان های برجسته و با طهارت الگو شوند

وی تبدیل جمهوری اسلامی ایران در کوتاه ترین زمان ممکن به قدرت اقتصادی در دنیا را مورد تاکید قرارداد و افزود: در یک بنگاه اقتصادی امروز در دنیا ۸۰ در صد نیروها در عرصه های بنیادین برای تحول علم تلاش می کنند

نائب ریس مجلس شورای اسلامی تحریم ها و افت قیمت نفت را بک فرصت برای ملت ایران برشمرد و افزود: در دوران دفاع مقدس با توجه به کمبود امکانات ما بر روی پای خود ایستادیم و ایران امروز به اقتدار دفاعی در دنیا دست یافته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز تنها نام گنبد آهنین در آسمان رژبم صهیونیستی است و لی حقیت آن در آسمان ایران متجلی است و امروز آسمان کشور ما امن ترین آسمان برای عبور پرندگان است.

ابو ترابی فرد گفت: آن قدرتی که دفاع مقدس در ایران ایجاد کرد امروز همان قدرت را تحریم ها دارد تا یک اقتصاد کار آمد را ایحاد کند.

وی با بیان اینکه  در تحول اقتصادی راه آغاز شده و با اقتدار ادامه می یابد تصریح کرد: نقشه راه را مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی تعریف کردند.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش قیمت نفت  خاطرنشان کرد: دولت یازدهم بودجه ۹۴ را با یک عقلانیت تقدیم کرد با این عقلانیت نشان داد که راه را برای ایجاد تحول در بودجه‌ریزی می‌توان آغاز کرد.

وی فضای باز و فرصت های بسیار در تولید ثروت در کشور را مورد تاکید قرارداد و افزود:صاحبان اندیشه و فکر باید مدیریت پیشرفت و تولید ثروت در کشور را در دست گیرند

حجت الاسلام ابو ترابی فرد با بیان اینکه باید مسئولان خود را کنار بکشند و اجازه دهند که مردم وارد صحنه شوند تا انقلابی در عرصه اقتصاد رخ دهد افزود: دفاع مقدس را مردم آفریدن و اقتصاد هم باید بر دوش مردم باشد و سیاست گذاران باید راه برای تلاش مردم هموار کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نظارت کنند نا کارها از مجاری قانونی پیش رود گفت: صاحبان فکر و تجربه از تجارب خود استفاده کنند و گیلان را به یک کارخانه تولید ی تبدیل کنند

حجت الاسلام ابو ترابی فردافزود: به مسئولان شماصاحبان اندیشه و فکر باید تذکر دهید و راهنماییمان کنید و اگر گوش نکردیم تکرار کنید و نقد کنید تا رفتارهای خود را اصلاح کنیم  ما باید به یک کشور مقتدر تبدیل شویم و باید تولید ناخالص ملی ما در اوج قله باشد.

IMG_7003 IMG_7001 IMG_6999 IMG_6996 IMG_6981  IMG_6987 IMG_6993 IMG_6979 IMG_6980 IMG_6977 IMG_6976 IMG_6975 IMG_6974 IMG_6973 IMG_6972 IMG_6968 IMG_6969 IMG_6970 IMG_6971

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه