محمد رنجبر به عنوان بخشدار مرکزی لنگرود معرفی شد

س از کش و قوس های فراوان در خصوص انتخاب بخشدار مرکزی لنگرود، رئیس آموزش و پرورش لنگرود به عنوان بخشدار مرکزی انتخاب شد.

محمد رنجبر به عنوان بخشدار مرکزی لنگرود معرفی شد

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از لنگرنیوز، پس از کش و قوس های فراوان در خصوص انتخاب بخشدار مرکزی لنگرود، رئیس آموزش و پرورش لنگرود به عنوان بخشدار مرکزی انتخاب شد.

محمد رنجبر

بعد از تودیع رحیم رحیمی که به عنوان بخشدار مرکزی مشغول به خدمت بود و در حال حاضر بخشدار سنگر می باشد گزینه هایی مطرح شد که البته صلاحیت انها با توجه به نفوذی که در دولت اعتدال داشتند و خود را نیز به عنوان یکی از مسئولین شهرستانی قلمداد می کردند تایید نشد.

در مرحله اخر محمد رنجبر برای این سمت انتخاب شد که در این مسیر نیز دچار مشکلاتی از جمله سنگ اندازی برخی مشاوران گردید که سر آخر توانست به عنوان بخشدار مرکزی لنگرود انتخاب شود.

بعد از رحیمی بخشدارقبلی، مهندس سعید ابراهیم پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری به عنوان سرپرست بخشدار مرکزی مشغول بود.

وی در سابقه کاری خود مسئولیت انجمن اولیا و مربیان لنگرود، مسئول روابط عمومی، مسئول فرهنگی هنری و مسئول فعالیت های دانش آموزش در اداره کل اموزش و پرورش گیلان به مدت ۱۲ سال را در کارنامه خود دارد.

محمد رنجبر از سال ۱۳۹۱ به عنوان رئیس آموزش و پرورش اطاقور مشغول به خدمت می باشد.

رنجبر کارشناسی خود در رشته علوم ارتباطات اجتماعی را از دانشگاه علامه طباطبایی تهران اخذ کرده است و در حال حاضر کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی را در مرحله پایان نامه و دفاعیه سپری می کند.

برای جایگزینی رنجبر در اموزش و پرورش اطاقور نیز چندین نفر خود را داعیه این پست مدیریتی اعلام کرده اند.

در این بین یکی از افرادی که بر طبق شنیده ها سابقه کاری کمتر یک دهه و کارمند قراردادی آموزش و پرورش است از طریق رابطه با برخی افراد، بر طبق ظاهر از شانس بیشتری برخورد دار است.

مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی لنگرود، شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ راس ساعت ۱۳ در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه