طرح اشتغال ۲۰۰۰ نفری در چوکا اجرایی می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه با کمک دولت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به کارخانه چوکا اعطا می‌شود، گفت: طرح اشتغال ۲۰۰۰ نفری جوانان گیلانی در صنایع چوب و کاغذ ایران محقق و اجرایی می‌شود.

طرح اشتغال ۲۰۰۰ نفری در چوکا اجرایی می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل ازماسال نیوز، محمود شکری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: صنایع چوب و کاغذ ایران، چوکا در شهرستان رضوانشهر در غرب گیلان واقع شده و طرح توسعه آن در دستور کار است.

وی با بیان اینکه مدیران صنایع چوب و کاغذ ایران تغییر یافتند، افزود: با تغییر مدیران این کارخانه طرح اشتغال‌زایی دوهزار نفری صنایع چوب و کاغذ ایران در مرحله مطالعه مشاوران قرار گرفته و به زودی به دولت ارجاع داده می‌شود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: هیچ‌گونه درخواستی با وجود موافقت معاونت برنامه‌ریزی ریاست‌جمهوری با کلیات طرح توسعه صنایع چوب و کاغذ ایران تا کنون به دولت تحویل داده نشده است.

شکری با بیان اینکه مدت زمان موافقت دولت در طرح نخست توسعه صنایع چوب و کاغذ ایران ۱۸ ماه است، خاطرنشان کرد: در این مدت که چندماهی از آن باقی است طرح توسط مشاوران در حال تهیه بوده که پس از نهایی شدن به دولت تحویل داده می‌شود تا عملیاتی شود.

وی با اشاره به نیاز صنایع چوب و کاغذ ایران در طرح توسعه به واردات ماشین‌آلات، تصریح کرد: مدیران صنایع چوب و کاغذ ایران پیشنهاد داده بودند تا تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی به صورت تسهیلات بانکی از سوی بانک توسعه صادرات در اختیار این صنایع قرار گیرد که موافقت کلی در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه توسعه صنایع چوب و کاغذ ایران سبب اشتغال‌زایی پایدار در غرب گیلان است، افزود: طرح اشتغال دوهزار نفری جوانان گیلانی در صنایع چوب و کاغذ ایران محقق می‌شود.

شکری با بیان اینکه احداث کشتی‌سازی تالش توسط وزارت دفاع منتفی شد، گفت: دو جلسه با وزیر دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح برگزار کردیم ولی نظر کارشناسان این بود که احداث کشتی‌سازی تالش توجیه ندارد و این مجتمع احداث نمی‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه