جشنواره بین المللی شعر “دوباره غدیر” برگزار میشود

بنیاد بین المللی غدیر در آستانه ماه ذی الحجه، ماه امامت و ولایت با همکاری حوزه هنری و سایر مراکز فرهنگی کشور جشنواره بین المللی شعر “دوباره غدیر” را برگزار می کند.

جشنواره بین المللی شعر “دوباره غدیر” برگزار میشود

به گزارش ۸دی، در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر، بنیاد بین المللی غدیر با همکاری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ، وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ،جشنواره بین المللی شعر “دوباره غدیر” را در موضوعات “حماسه غدیر”؛ “غدیر، امام هادی (ع)، جامعه کبیره” ؛ “غدیر ؛امامت و ولایت “؛“غدیر، خطبه غدیریه امام هادی (ع)” برگزار می کند.

در همین راستا این بنیاد از شاعران آیینی ایران اسلامی به منظور شرکت دراین جشنواره دعوت می نماید.

گفتنی است هنرمندان هیچ گونه محدودیتی در تعداد آثار و نوع قالب شعر ندارند و دبیرخانه جشنواره بین المللی شعر غدیر، تنها به آثاری که به موضوعات ذکر شده پایبندی داشته باشد را مورد بررسی و داوری قرارخواهد داد.

آثار برگزیده در قالب مجموعه ای نفیس و ماندگار به چاپ خواهد رسید و صاحبان ۱۸ اثر برتر و ارزنده با حضور چهره های سیاسی برجسته علمی، فرهنگی و اجتماعی با اهدای تندیس، لوح تقدیر، هدایای ارزنده و نشان غدیر در مراسمی که روز ۲۹ مهرماه برگزار خواهد شد مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

شایان ذکر است داوران جشنواره ۱۲ مهرماه آثار را مورد بررسی و  ارزیابی قرار خواهند داد.

علاقه مندان می توانند تا ۱۰ مهرماه آثار خود را از طریق پست به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، اتوبان صدر ، خیابان شهید بازدار ( کامرانیه شمالی )، نبش کوچه ناهید شماره ۱۸ ارسال نمایند.

همچنین ثبت نام و درج آثار درپایگاه اینترنتی www.mail.alghadir.ir امکان پذیر است؛ در صورت استفاده از محیط وب آثار به صورت فایل ضمیمه (attachment) در محیط (word97-2003 ) تنظیم و به نشانی الکترونیکی dobarehghadir@alghadir.ir ارسال شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه