جلوگیری از ورود دانشجویان به همایش ملی نهضت جنگل/ تعریف عجیب از هاشمی و توهین به احمدی نژاد!

از ورود بیش از ۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه گیلان به محل برگزاری همایش جلوگیری شد و مسئولان برگزاری همایش اعلام کردند دانشجویان حق شرکت در این همایش ملی را ندارند.

جلوگیری از ورود دانشجویان به همایش ملی نهضت جنگل/ تعریف عجیب از هاشمی و توهین به احمدی نژاد!

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه ۸دی نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی دستیار ارشد رئیس جمهور که به عنوان سخنران اصلی در همایش سردار جنگل حضور داشت، هاشمی رفسنجانی را “سر سرداران انقلاب اسلامی” نامید که سبب اعتراض تعدادی از حاضران در محل برگزاری همایش شد و عده ای پلاکاردی باعنوان “دانشگاه باشگاه سیاسی و خانه احزاب نیست” را بالای دست بردند.

از ورود بیش از ۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه گیلان به محل برگزاری همایش جلوگیری شد و مسئولان برگزاری همایش اعلام کردند دانشجویان حق شرکت در این همایش ملی را ندارند.

daneshgah-gilan00002

به دلیل موج اعتراضات دانشجویی در مقابل تالار حکمت، حجت الاسلام یونسی از درب سوم تالار حکمت، این تالار را ترک کرد و در حالیکه دانشجویان فقط با آرامش قصد انتقال اعتراض به سخنان سیاسی یونسی را داشتند، محافظین وی با تعدادی از دانشجویان درگیری لفظی داشتند.

یونسی در بخشی از سخنانش نیز گفت: “احمدی نژاد به همه سرمایه های کشور چوب حراج زد”. همچنین وی در گوشه دیگری از سخنانش “هاشمی رفسنجانی را میرزا کوچ خان تشبیه کرد”!!! که این مساله با ناراحتی و ترک سالن توسط برخی میهمانان مواجه شد.

محمدعلی نجفی استاندار گیلان، عبدالغفار شجاع، احمد رمضانپور نرگسی، سهیلا مدارایی، جمعی از اعضای ستاد جوانان روحانی در گیلان، کیهان هاشم نیا استاندار سابق گیلان، قربانزاده فرماندار فومن، یونس رنجکش و… از میهمانان ویژه این همایش بودند.

حائری فومنی دبیر همایش در سخنانی به مصوبات هیات دولت دهم اعتراض کرد و آنها را “مشتی وعده پوچ” نامید.

پیام هاشمی رفسنجانی به همایش توسط یکی از اصلاح طلبان که سابقه استانداری در دولت هاشمی را در کارنامه خود دارد، قرائت شد.

daneshgah-gilan00001

حدود ۱۵ خبرنگار در این برنامه حضور داشتند که ۸۰ درصد خبرنگاران مربوط به صدا و سیمای مرکز گیلان و خبرگزاری دولت بودند.

در بسته این همایش که به میهامانان اهدا می شد، ویژه نامه روزنامه اعتماد به سفارش دبیرخانه همایش به صورت تمام رنگی در قطع کوچک روزنامه ای منتشر شد.

با توجه به تبلیغات گسترده از سوی مسئولین به ویژه استانداری گیلان، فقط ۴۶ مقاله توسط دبیرخانه همایش منتشر شده بود که نشان از سطح پائین این همایش ملی با هزینه های بسیار بود.

لازم به ذکر است که سخنرانی علی مطهری به دلیل موج گسترده اعتراض تشکلهای دانشجویی از لیست برنامه حذف شد.

daneshgah-gilan00003

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه