حاشیه های دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و استقلال خوزستان

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال تیم داماش گیلان عصر دیروز (جمعه)در ورزشگاه شهید عضدی رشت در حضور حدود شش هزارتماشاگر برگزار شد،

حاشیه های دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و استقلال خوزستان

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی هشت دی نیوز،در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال تیم داماش گیلان عصر دیروز (جمعه)در ورزشگاه شهید عضدی رشت  در حضور حدود شش هزارتماشاگر برگزار شد،که دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.
حدود یک ساعت قبل از آغاز این دیدار، بازیکنان دو تیم و داوران این مسابقه برای گرم کردن وارد زمین شدند و حدود ۴۰ دقیقه مشغول تمرین و گرم کردن خود شدند.
تماشاگران تیم فوتبال داماش گیلان قبل از آغاز مسابقه، افشین ناظمی سرمربی تیم خود را مورد تشویق قرار دادند و همچنین به محض ورود عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان به ورزشگاه، تماشاگران رشتی او را نیز مورد تشویق قرار دادند.
کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان قبل از شروع مسابقه با دسته های گل به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفتند و با اهدای گل به آنان، با کادر فنی تیم استقلال خوزستان روبوسی کردند.
عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خورستان که از سوی طرفداران داماش گیلان تشویق شده بود، دسته های گلی را که از کادر فنی داماش گرفته بود، به سمت تماشاگران داماش پرتاب کرد تا به تشویق آنان پاسخی گفته باشد.
مسوولان برگزاری این مسابقه با بنری با مضمون هفته ناجا مبارک باد دو تیم را وارد زمین بازی کردند و همچنین مسوولان نیروی انتظامی استان گیلان قبل از آغاز بازی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به بازیکنان دو تیم و همچنین به داوران این مسابقه گل اهداء کردند.
ساعت ورزشگاه شهید دکتر عضدی رشت نیز هنوز روی زمان گذشته تنظیم است و با عقب کشیده شدن ساعت از روز پایانی شهریور ماه، مسوولان ورزشگاه این ساعت را تنظیم نکرده اند.
در نیمه نخست این مسابقه، موقعیت چندانی روی دروازه دو تیم خلق نشد و تماشاگران شاهد یک بازی سرد و کسل کننده بودند که البته نیمه دوم این دیدار نیز همانند نیمه اول آن بود و در نهایت گلی رد و بدل نشد.
در دقایق پایانی این مسابقه، یکی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان به بهانه مصدومیت به زمین افتاد و هنگامی که با اعتراض عبدالله ویسی سرمربی خود روبرو شد، بلافاصله از زمین بلند شد و به بازی پرداخت.
در پایان این مسابقه نیز عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان به سمت افشین ناظمی سرمربی تیم داماش گیلان رفت و دو سرمربی همدیگر را در آغوش گرفتند و تماشاگران نیز این دو مربی جوان را تشویق کردند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه