امتناع آیات عظام مکارم و سبحانی از پذیرفتن توفیقی!

سرپرست وزارت علوم از صبح امروز دیدارهایی با علما و مراجع تقلید قم داشته و این در حالی است که بنابر اعلام منابع مؤثق ، آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی از پذیرفتن جعفر توفیقی برای انجام دیدار، امتناع ورزیده اند.

امتناع آیات عظام مکارم و سبحانی از پذیرفتن توفیقی!

به گزارش ۸دی نیوز،  توفیقی از صبح امروز به ترتیب با آیت الله صانعی و نیز آیت الله العظمی وحید خراسانی دیدار و گفتگو داشته و تا پیش از ظهر نیز بر اساس برنامه به ترتیب با آیات عظام شبیری زنجانی و جوادی آملی دیدارهای جداگانه ای خواهد داشت.image13989
بنابر این گزارش، سرپرست وزارت علوم نماز ظهر و عصر را در دفتر آیت الله العظمی موسوی اردبیلی اقامه کرده و بعد از نماز با این مرجع تقلید به گفتگو خواهد پرداخت.
برنامه های عصر توفیقی شامل دیدار با آیات عظام نوری همدانی و علوی گرگانی و نیز دیدار با آیت الله مقتدایی، مدیر سابق حوزه های علمیه می باشد.
وی همچنین در آخرین برنامه خود بعد از نماز مغرب و عشا، پس از برگزاری جلسه مشترک با حضور حجت الاسلام نواب، رییس دانشگاه ادیان و مذاهب و اعضای هیئت علمی آن، نشست خبری در همین دانشکده خواهد داشت و به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.
گفتنی است برخی اقدامات سیاسی و به دور از شعار اعتدال گرایی جعفر توفیقی از جمله برکناری حجت الاسلام و المسلمین شریعتی از ریاست دانشگاه علامه طباطبایی از جمله دلایلی بوده که آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی به شدت با رویه سرپرست وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری مخالفت کرده اند.

منبع: دانا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه