نوزدهمین جلسه همگرایی اصولگرایان در استان گیلان خواهد بود

تاکنون جلسات همگرایی اصولگرایان در ۱۷ استان شکل گرفته و بعد از خراسان جنوبی نوزدهمین استان گیلان خواهد بود.

نوزدهمین جلسه همگرایی اصولگرایان در استان گیلان خواهد بود

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در همایش همگرایی اصولگرایان خراسان جنوبی با اشاره به ایام اربعین حسینی اظهار داشت: افتخار این را داریم که شاگرد مکتب عاشوراییم چرا که در عاشورا جهاد بود و مبارزه و فرهنگ «هیهات منا الذله» آموزش داده شد.

معاون امور استان‌های جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اجتماع اصولگرایان خراسان جنوبی تأکید کرد: باید منیت‌ها، غرور و خودشیفتگی را کنار گذاشت تا بتوان در جامعه تأثیرگذار بود.

تقوی گفت: نباید گذاشت نیروهای اصولگرا تحقیر شوند و اینکه عده‌ای بعد از روی کار آمدن دولت اعلام می‌کنند تاریخ مصرف اصولگرایان تمام شده و اصولگرایان توان اداره کشور را ندارند را باید پاسخ منطقی داد.

رئیس ستاد همگرایی اصولگرایان کشور با اشاره به عزل و نصب‌ها بعد از آغاز به کار دولت جدید در سال گذشته و حذف نیروهای ارزشی و مؤمن از بدنه اجرایی کشور تأکید کرد: وقتی نیروهای انقلاب و ولایی این شرایط را دیدند نزد مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی آمدند تا پرچم اصولگرایی را با هدف همگرایی بلند کنند.

تقوی اضافه کرد: در جلسه‌ای که با مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی برگزار شد ایشان ضمن گلایه از نیروهای اصولگرا عدم وحدت و وفاق را دلیل عدم پیروزی آنان در انتخابات سال ۹۲ خواندند.

وی افزود: تاکنون جلسات همگرایی اصولگرایان در ۱۷ استان شکل گرفته و بعد از خراسان جنوبی نوزدهمین استان گیلان خواهد بود./ فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد
آیا سران جریانات اصولگرایی استان این ظرفیت را دارند تا همه نیروهای اصولگرای استان را جمع کنند؟
در حاشیه