هر موضوعی که باعث پیشرفت انقلاب میشود در بسیج مورد کنکاش و بررسی قرار می گیرد

سردارهامون محمدی درهمایش تخصصی کشوری چای درسالن اجتماعات پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه درحل مسایل و مشکلات بایدبه فهم مشترکی از موضوع دست یابیم گفت:تمرکز نیروها می تواند عملکرد را ارتقا دهد و موانع بزرگ را از سرراه بردارد .

هر موضوعی که باعث پیشرفت انقلاب میشود در بسیج مورد کنکاش و بررسی قرار می گیرد

به گزارش ۸دی نیوز، سردارهامون محمدی درهمایش تخصصی کشوری چای درسالن اجتماعات پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه درحل مسایل و مشکلات بایدبه فهم مشترکی از موضوع دست یابیم گفت:تمرکز نیروها می تواند عملکرد را ارتقا دهد و موانع بزرگ را از سرراه بردارد .
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آمار بالای مهندسین کشاورزی بیکار در گیلان خاطرنشان کرد:بیش ازسه چهارم این جامعه تحصیل کرده فرزند کشاورز هستند و این درحالی است که کشاورزی گیلان تنها هفت درصد علمی است.

وی  بااشاره به قابلیت ها وپتانسیل هایی که در گیلان وجود دارد اظهارکرد:بسیج یک حرکت پیش برنده انقلابی ومتعلق بهمردم است.
وی بااشاره به مشکلات ۶۰هزارخانوار چایکار گیلانی گفت: ایجادتعادل وتوازن بین صادرات و واردات محصولات استراتژیک لازم و ضروری است .
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان بابیان اینکه مجامع صنفی بسیج درشهرستان و مجمع عالی بسیج درسطح کلان دراستانبهبررسی مشکلات استان میپردازند تصریح کرد: هر موضوعی که باعث پیشرفت انقلاب میشود در بسیج مورد کنکاش و بررسی قرار می گیرد .
محمدی توجه به کار عملیاتی در بسیج را موردتاکید قرارداد و خاطرنشان کرد:مشکلات چای با نگاه پرسشگری و کارمیدانی و عملیاتی درمجمع عالی بسیجاستان موردبررسی قرار میگیرد.
وی هدر رفت سرمایه های عظیم کشور درتحقیقات غیر کاربردی راموردتاکیدقرارداد وگفت:قیمت تمام شده درتولید چای باید مورد بررسی قرار گیرد
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان با این توضیح که انچه که اقتصاد غرب را در مقابل چین به زانو درآورده است قیمت تمام شده کالا است گفت:تحلیل موقعیت چای دربازارجهانی و تولید اقتصادی چای از اموری است که باید به آن توجه شود.
وی یکی ازوظایف بسیج رااقتصادی کردن چای عنوان کرد و افزود:بسیج برروی برنج کار کرده است وامروز همگرایی بین بسیج و سازمان جهادکشاورزی ایجاد شدهاست.
وی استفاده از ظرفیت های استان را موردتاکیدقراردادوتصریح کرد:اقتصاد مقاومتی درحوزه چای موردتوجه قرار گیرد
محمدی با اشاره به وام ۴۰میلیاردی سپاه در حوزه اشتغالزایی گفت:بسیج و سپاه این میزان وام را درحوزه سازندگی وبالا برن میزان اشتغال دراستانبهمردم اعطا کرده است
فرمانده سپاه قدس گیلان  خودکفایی درکشاورزی را راهبردبسیج عنوان کرد و گفت:معطل بودن اراضی کشاورزی در شش ماه دوم سال از موضوعاتی است که نیاز به توجه مسولان دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه