فعالان رسانه ای باید شرایط خدمتگذاری به مردم شهر را فراهم نمایند

امام جمعه بندر انزلی گفت: اگر هر کدام از شما که وارد جلسه می شود یک مشکل از مشکلات مردم را مطرح کند و جهت مرتفع کردن هرکدام کاری صورت بگیرد ،بسیار به مردم این شهر کمک می شود.

فعالان رسانه ای باید شرایط خدمتگذاری به مردم شهر را فراهم نمایند

به گزارش پایگاه خبری افق انزلی عصر امروز جمعی از خبرنگاران با امام جمعه بندرانزلی دیدار کردند که ضمن بیان مسایل مورد نظر خود از توصیه ها و رهنمودهای حجت الاسلام والمسلمین سید عبد الجواد شمس الدین بهره مند شدند.

امام جمعه بندرانزلی پس از خیر مقدم به خبرنگاران در این نشست گفت: بنده فکر می کنم اگر این جلسات منسجم تر ، مستمر و هدفمند دنبال شود نتایج خوبی در بر خواهد داشت.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

وی با بیان اینکه باید فارغ از هرگونه جناح بندی وارد اینگونه جلسات شویم ، افزود: اگر با دیدگاه شخصی یا رسانه ای این جلسات را دنبال کنیم نتیجه ملموسی مشاهده نخواهیم کرد ،شما به عنوان فعالان رسانه ای این شهرستان باید فرصتی ایجاد کنید تا شرایط خدمتگذاری به این شهر و مردمش فراهم شود.

 مباحثی که مطرح شد خوب است ،ولی نباید گزینشی باشد ، مسایل شهرستان بزرگتر از اینهاست ، بیاییم دور هم بنشینیم مسایل شهر را بررسی کنیم.اگر هر کدام از شما که وارد جلسه می شود یک مشکل از مشکلات مردم را مطرح کند و جهت مرتفع کردن هرکدام کاری صورت بگیرد ،بسیار به مردم این شهر کمک می شود.

وی در پایان گفت: می توانید یک بخشی را در قالب همین جمع تشکیل دهید که خواسته های مردم را به صورت مطالبه بیرون بیاورد و در مطالبه کردن حق مردم نیز هیچ کدام از ما نباید دریغ کنیم و کرایشی عمل نماییم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه