تاخیر در انتخاب شهردار رشت به وزارت کشور هشدار داده شد

نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: تاخیر در معرفی شهردار رشت به عنوان یک معضل در مدیریت شهری به وزارت کشور هشدار داده شده است.

تاخیر در انتخاب شهردار رشت به وزارت کشور هشدار داده شد

به گزارش ۸دی نیوز، جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران»، در مورد تأخیر در معرفی شهردار رشت با تاکید بر اینکه هشدار لازم را به وزارت کشور داده ایم، گفت: کلانشهر رشت با توجه به سکون انبوه جمعیت در راستای رفع مشکلات و کمبودها خاطره ای از شوراهای گذشته ندارند.

شهردار رشت باید بومی باشد

وی با بیان اینکه طولانی شدن زمان معرفی شهردار رشت را به عنوان مشکل و معضلی زیر بنایی به مجلس شورای اسلامی انتقال دادیم، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر رشت با توجه به انعکاس هشدار های لازم به سرعت باید فردی شایسته را جهت هدایت شهرداری رشت انتخاب کند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه شهردار رشت باید بومی و از جنس این کلانشهر باشد، اضافه کرد: شهردار با جنسیت بومی شهرستان با لمس مشکلات و کمبود ها از نزدیک قادر به تصمیم گیری و برنامه ریزی های زیر بنایی جهت بستر سازی مناسب به منظور رشد و تعالی شهرستان است.

تاخیر انتخاب رشت ضعف سیستم مدیریتی استان است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار کرد: تاخیر در انتخاب شهردار کلانشهر رشت از سوی شورای اسلامی به ضعف در سیستم مدیریت استان بر می گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه