اعمال نفوذ مدیران “خیلی ارشد” گیلان بر یکی از فرمانداری‌ها برای پست معاونت!!!

نماینده این شهرستان تمایل دارد فردی را به عنوان معاون فرمانداری تعرفه کند و برای اینکه به هدف خود برسد، دست به دامان مدیران “خیلی ارشد” گیلان شده است!

اعمال نفوذ مدیران “خیلی ارشد” گیلان بر یکی از فرمانداری‌ها برای پست معاونت!!!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، شنیده شده است که عوامل فشار و قدرت در گیلان قصد تصمیم گیری و دخالت در معاونت یکی از فرمانداری های استان را دارند.

ما جرا از این قرار است که نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی تمایل دارد شهردار سابق یک شهرستانی که اخیرا توسط اعضای شورا برکنار شده است را به عنوان معاون فرمانداری تعرفه کند و برای اینکه به هدف خود برسد، دست به دامان مدیران “خیلی ارشد” گیلان شده است!

از آنجایی که فرماندار این شهرستان در طول مدت مسئولیتش تقریبا نشان داده که تحت تأثیر فشارها قرار نمی گیرد و هرچه خوش می گوید همان باید اجرا شود، ولی این بار فشارها از چند جهت و با ضربات زیاد در حال وارد آمدن به وی می باشد!

ظاهر موضوع نشان میدهد که ابتدا استاندار گیلان هم موافق نبود این فرد معاون فرماندار شود، ولی فشارها آنقدر زیاد است که نجفی هم نمیتواند مقاومت کند!

گفته شده است دلیل اینکه نماینده این شهرستان میخواهد گزینه خود را تعرفه کند، این است که بعد از حدود ۷ ماه بعد وقتی که صدای سوت تغییر فرمانداران به گوش رسید، بتواند همین آقای معاون را فرماندار حوزه انتخابیه خود کند!!!

لازم به ذکر است که فرمانداری مذکور، ۱۸ ماه است معاون ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
هاج و واج
حالا چرا دست به دامان شده مگر مديران “خیلی ارشد” گیلان دامان هم مي پوشند. مگر نماينده آن شهرستان ؛ علم غيب دارد كه بداند 7 ماه بعد فرمانداران تغيير مي كنند؟ فرض بگيريم كه فرماندار به زور زيربار معاون تحميلي خودش برود مگر معاون نبايد تابع دستورات رئيس باشد اگر فرماندار به معاون بگويد فلان به نظر شما معاون مي تواند بگويد "بيسار" فرض بگيرم معاون تحميلي مدنظر جرأت و شهامت داشته باشد؛ ولي حق امضا با فرماندار است پس معاون مي شود" خيار سر دل ار" نهايت اينكه معاون مدنظر بزند تو گوش فرماندار يا فرماندار بزند تو گوش معاون اينها همه يعني اينكه:اوضاع آشفته ما آشفته تر خواهد شد. حالا فرض بگيريم معاون تحميلي بعد از هفت ماه شد فرماندار- حالا چون نماينده حمايتش كرده چطوري بايد از خجالت نماينده دربيايد؟ يعني بايد در آراء صندوق ها دست ببرد كه اگر دلش هم بخواهد نمي تواند- اگر بخواهد راي بخرد و فرماندار هيچي نگويد كه اصلا فرماندار نه قدرتش نه نيرويش دارد كه جلو خريد راي را بگيرد - اگر بخواهد به نماينده پول و كمك مالي كند كه بودجه اش را ندارد- ... يكي توضيح بدهد كه علت اينكه نماينده مي خواهد فرماندار و معاون و بخشدار و رئيس اداره را انتخاب كن چيست؟ حالا كه دستشان باز است و مي خواهند يكي را بياورند چرا [...] اي نباشد؟ چرا از [...] دارند مي آورند؟ اگر منظور [...]شهردار مخلوع [...]است كه با 9 راي خلع شده است را دارند مي آورند؟ اصلا شهرداري را چه به معاون فرمانداري؟ اين همه تناقض را كسي نيست جواب بدهد يعني بايد به حرف آن فيلسوف انزلي چي ايمان بياوريم!!!!!!!!!+
جعفر
دم شما گرم ، خبر رسواکننده ای بود نمیدانم سایتهای [...] و [...] که ادعای گفتگوی حقایق را دارند جرات ندارند که این خبر را روی سایتشان بار بزارند البته شاید با عوامل فشار و قدرت استان هم سرو سری دا‌شته باشند.
علیرضا
خواهش میکنم یا خبر نزنید یا آدرس و نشان دقیق بدید آخه "یکی از فرمانداریها یک نماینده یک فرد با نفوذ" دیگه چیه مثلا شما مستقلید استقلال خودتون و حفظ کنید جرات داشته باشید تو این دولت انتقادای محکم و سازنده کنید که الان بیشتر از قبل نیازه
پور حسن در پاسخ به علیرضا
علیرضا جان! فکر کنم خبر نداشته باشی که مدیرمسئول این سایت به خاطر یه انتقاد خیلی کوچیک از یه نماینده الان درگیر دادگاهه... بعد شما میگی تو این دولت انتقاد نیازه؟!؟!؟! نماینده ها انقاد پذیر نیستند چه برسه به دولتمردا.....................
مطلع
دوستاني كه خبر دقيق تر مي خواهند آدرس لينك زير مراجعه نمايند يا سري به خبرگزاري آريا گيلان بزنند: http://aryanews.com/News.aspx?code=20141206211207044&svc=76
در حاشیه