یکی از دلایلی که سن ازدواج درکشور بالا رفته، بیکاری جوانان است

امام جمعه موقت رشت با اشاره به تائید مقام مقام رهبری بر تلاش های مستمر تیم مذاکره کننده گفت: ایستادگی بر حقوق ملت توسط تیم مذاکره کننده برای دست یابی به حقوق مسلم مردم بر هیچ کس پوشیده نیست.

یکی از دلایلی که سن ازدواج درکشور بالا رفته، بیکاری جوانان است

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، حجت الاسلام غلامرضا شفیعی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تمدید هفت ماهه مذاکرات هسته ای اظهار کرد: یک دلیل این تمدید ایستادگی و مقاومت ملت ما  و تیم مذاکره کننده بر روی حقوق مسلم خود است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به تائید مقام مقام رهبری بر تلاش های مستمر تیم مذاکره کننده گفت: ایستادگی بر حقوق ملت توسط تیم مذاکره کننده برای دست یابی به حقوق مسلم مردم بر هیچ کس پوشیده نیست.

حجت لاسلام شفیع زاده با تاکید بر اینکه امروز همه کشورهای دنیا می دانند که جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات صادق بود گفت: غریب به ۱۲ سال که ایران بر سر مسائل هسته ای با دنیا مذاکره دارد و هیچ گاه از حقوق مسلم ملت خود کوتاه نیامده است و در تمام این سال ها تمام دولت ها بر سر حقوق ملت مصمم بودند.

خطیب موقت رشت با تاکید بر اینکه زیادخواهی های سران غرب اجازه نمی دهد که ما در مذاکرات به توافق برسیم گفت: تیم مذاکره کننده ایران به عنوان سربازان خط مقدم سیاست و اصول کلی آنها حفاظت از حقوق ملت است

حجت اسلام شفیعی زاده با اشاره به نزدیک بودن اربعین حسینی اظهار کرد: امسال ۲۵ میلیون زائر در روز اربعین حسینی در کربلا حضور می یابند.

وی با بیان اینکه بهره گیری از فرهنگ عاشورا یکی از راه های موثری است که می تواند تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی سازد تصریح کرد: امروز دنیا با تاسی از این فرهنگ به سمتی پیش می رود که از هم پاشیدگی قدرت های متجاوز و مستکبر را فراهم سازد.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به در گیری در ۳۵ ایالت آمریکا گفت: در این ایالت ها اغتشاش و در گیری است و قدرت رسانه ای آمریکا مانع انعکاس این اخبار در دنیا می شود و زمینه از هم‌پاشیدگی آمریکای طبق پیش‌بینی امام راحل دیده می‌شود

حجت الاسلام شفیعی زاده  آمریکا را ناقض اصلی حقوق بشردانست وگفت:نکته دیگری که باید به آن اشاره شود این است که عربستان میلیاردها دلار برای راها نداختن گروه های تکفیری خرج کرده و برای اینکه از این انزاوا خارج شود و قدرت خود را در منطقه ثابت کند به یک کار ناشیانه دست زده و نقت ۱۲۳ دلاری را به ۷۰ دلار کاهش داده است

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر اینکه این امر بیشتر از همه به اقصاد عربستان ضربه می زند گفت:این حرکت از انسان های بی تحلیل و فرتوت سر می زند و سران این کشور به دلیل پیری و فرتوتی قدرت تحلیل خود را از دست داده اند.

وی با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو اظهار کرد: این که کشور امروز در حوزه علم و فناوری مطرح می شود به دلیل وجود دانشجویان و جوانان است.

حجت اسلام شفیعی زاده زمینه سازی برای به کار گیری جوانان و اشتغال را مورد تاکید قرارداد و گفت: یکی از دلایلی که سن ازدواج درکشور بالا رفته است بیکاری جوانان است.

 

وی با اشاره به آسیب های فرهنگی که این امر به دنبال دارد تصریح کرد: زیرساخت ها و زمینه برای جذب جوانان تحصیل کرده توسط مسئولان فراهم شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
خسته نباشه و صلوات
در حاشیه