حاتمی‌کیا بزرگترین حامی «شیار ۱۴۳» بود‌

کارگردان فیلم «شیار ۱۴۳»‌‌ گفت: حاتمی‌کیا در جلسه نقد و بررسی فیلم «شیار ۱۴۳» در برج میلاد بزرگ‌ترین حمایت از این فیلم را انجام داد، ایشان نقش پدری در سینمای جنگ ایران را دارند.

حاتمی‌کیا بزرگترین حامی «شیار ۱۴۳» بود‌

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، نرگس آبیار ‌در نشست خبری افتتاحیه اکران فیلم «شیار ۱۴۳» در سینما میرزاکوچک این شهر، اظهار کرد: فیلم «شیار ۱۴۳» بر روی موضوعات مشترک همه مردم و نگرش‌ها دست گذاشته که همان نقطه انسانی مانند مادر و نگاه انسانی به جنگ داشته است.

وی با بیان اینکه در این فیلم سعی شده نظر همه طیف‌های جامعه را به خود جلب کند، افزود: کم توجهی اساسی نسبت به ادبیات در حوزه صدا و سیما اتفاق افتاده است.

کارگردان فیلم «شیار ۱۴۳» با اشاره به اینکه ادبیات پایه و اساس سینما است، تصریح کرد: فیلمسازان ما باید کارهای خود را با استناد به خاطرات فضای دفاع مقدس بسازند.

وی خاطرنشان کرد: در ۸ سال دفاع مقدس کارهای زیادی در این حوزه صورت نگرفته است و اگر هم بوده نگاه تحمیلی و پر از قضاوت بوده است.

آبیار با تاکید بر اینکه فیلمسازی کاری گروهی است و همه در آن سهیم هستند، گفت: در فیلم «شیار ۱۴۳» ما سه نوع گروه بازیگری داشتیم که باید بازی آن‌ها را یکسان می‌کردیم. البته بازیگر عنصر اصلی فیلم است.

‌کارگردان فیلم «شیار ۱۴۳» با اشاره به حواشی ایجاد شده توسط برخی از سایت‌ها در خصوص تغییر مسیر فکری خود، تاکید کرد: برخی از سایت‌های زرد برای دیده‌شدن، دست به برخی حواشی می‌زنند..

وی با بیان اینکه خیلی به مطالب سایت‌ها دقت نمی‌کنم، افزود: ابراهیم حاتمی‌کیا در جلسه نقد و بررسی فیلم «شیار ۱۴۳» در برج میلاد بزرگ‌ترین حمایت از این فیلم را انجام داد؛ ایشان نقش پدری در سینمای جنگ ایران را دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه