همایش استانی بسیج و رسانه در گیلان برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان از برگزاری همایش استانی بسیج و رسانه توسط این نهاد در ۲۱ دی ماه امسال خبر داد.

همایش استانی بسیج و رسانه در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از روابط‌عمومی سپاه قدس گیلان، پرویز بابایی اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش متمرکز شدن رسانه‌ها حول یک مفهوم متعالی با عنوان بسیج است تا اتحاد هوشمندی معنوی و بسیجی شکل گیرد زیرا ایجاد این تفکر یکی از عوامل ساخت درون نظام است.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی در گذر از پیچ و تاب های مختلف در عرصه های گوناگون است گفت: مانند گذشته بر اصول و ارزش هایی پایبند است و تا زمانی که بر این اصول اعتقاد داشته باشیم دشمن از دشمنی خود دست نخواهند کشید بنابراین باید شیوه‌های مقابله با دشمن و به چالش کشیدن آن را تمرین کنیم.

بابایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند “وقتی انسان، نقطه مقابل خودش را نگاه می‌کند یک جبهه‌ای می‌بیند” تصریح کرد: اگر بخواهیم در مقابل این جبهه فعالیت کنیم باید هم تنوع، انگیزه و برنامه داشته و کارهای ما نیز هدایت شده باشد و این نمی‌شود مگر با تشکیل جبهه.

وی تاثیر رسانه‌ها و شبکه‌های عظیم اطلاع‌رسانی از سلاح و موشک و از بمب اتم را بیشتر دانست و تصریح کرد: سپاه قدس گیلان با همکاری بسیج رسانه، بسیج صدا و سیما و قرارگاه بصیرت و معاونت روابط عمومی و با دعوت از رسانه‌ها و سایت‌های خبری و صاحب نظران علوم ارتباطات همایش استانی بسیج و رسانه را در استان گیلان برگزار می‌کند.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان اضافه کرد: همایش استانی بسیج و رسانه ۲۱ دی ماه امسال با هدف تقویت و توسعه جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی و با شعار «بسیج، رسانه و گفتمان ولایت» برگزار می‌شود.

وی بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی، بسیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره، بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی و بسیج، رسانه و عقلانیت و محاسبه‌گری در نظام اسلامی را از محورهای پنج‌گانه همایش مذکور عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار علمی و رسانه‌ای خود را تا هشتم دی ماه به آدرس رشت‌ـ‌میدان شهدای گمنام (یخ‌سازی) سپاه قدس گیلان‌ـ‌معاونت روابط عمومی و یا به نشانی سایت WWW.Basijresane.ir ارسال کنند.

بابایی شماره تلفن ۳۳۱۸۲۳۰۵-۰۱۳ را آماده پاسخگویی به سئوالات علاقه‌مندان عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه