مشکلات آموزشی معلولان در شورای عالی آموزش استان بررسی شود

استاندار گفت: روز جهانی معلولان نماد خدمت به این جامعه است نامگذاری روزها و هفته ها مسئولان را موظف می کند تا به عملکرد یکساله خود توجه کنند و آنچه که در یک سال آتی لازم است شکل بگیرد را برنامه ریزی کنند.

مشکلات آموزشی معلولان در شورای عالی آموزش استان بررسی شود

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز ؛محمد علی نجفی در همایش روز جهانی معلو لان در ورزشگاه عضدی رشت خدمت رسانی درست و برنامه ریزی شده برای معلولان را مورد تاکید قرارداد و افزود: تلاش های ارزنده سازمان بهزیستی گیلان و مسئولانی که یاری گر این سازمان هستند قابل تقدیر است.

وی نقش تشکل های مردمی را در ایجاد رفاه برای معلولان بسیار حائز اهمیت دانست و افزود:این نکته که افراد خدمتگذار در سازمان های مردم نهاد با عشق کار می کنند بسیار مهم است.

باید به اصلاح نگرش جامعه و مدیریت شهری در بخش معلولان پرداخت

استاندار گیلان نگاه ویژه به معلولان و نیازهای آنها را وظیفه مسئولان جامعه دانست و گفت:باید به اصلاح نگرش جامعه و امور مدیریت  شهری در بخش معلولان پرداخت

نجفی با اشاره به توانمندی های معلولان در بخش های ورزشی ؛هنری و علمی تصریح کرد: در جامعه معلولان افراد توانمندی حضور دارند که اگر فرصت برای آنها فراهم شود باعث سریلنذی بیشتر گیلان می شوند.

بررسی مشکلات آموزشی معلولان در شورای عالی آموزش استان

وی با اشاره به بررسی مشکلات آموزشی معلولان در شورای عالی آموزش استان خاطرنشان کرد: روز جهانی معلولان نماد خدمت به این جامعه است نامگذاری روزها و هفته ها مسئولان را موظف می کند تا به عملکرد یکساله خود توجه کنند و آنچه که در یک سال آتی لازم است شکل بگیرد را برنامه ریزی کنند.

بررسی تنگناهای شهرهای استان در رفع مشکل معلولان مورد توجه قرار گیرد استاندار گیلان  با تاکید بر اینکه مشکلات آموزشی معلولان در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد گفت:امروز دانشگاهیان استان باید در پژوهش های خود مشکلات معلولان را بررسی کنند و بررسی تنگناهای شهرهای استان در رفع مشکل معلولان مورد توجه قرار گیرد.

 

همه شهرداران موظف هستند مناسب سازی  محیط را برای معلولان فراهم کنند

نجفی پرورش پتانسیل ها و توانمندی های افراد جامعه را مستلزم ایجاد امکانات برای ظهور این استعدادها دانست و افزود:همه شهرداران موظف هستند امکانات شهری و مناسب سازی را برای معلولان فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای معلولان وظیفه مسئولان استان است گفت: با همکاری صدا و سیما درصدد هستیم که شرایط استفاده از برنامه های تلویزیونی صدا و سیمای گیلان را برای معلولان هرچه سریعتر فراهم سازیم و برای این امر تقبل هزینه نیز شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه