مستضعفین دنیا را با آن تماس تلفنی از مقاومت نا اُمید کردید/ بدتر از این اتفاق می افتد که وزیر خارجه ما بگوید “کشور اسراییل”؟

رهبر انقلاب هم قلبش از برخی تاکتیک های اشتباه شما خون است . هر کس هم حرف یزند به او اتهام افراطی می دهند. می گویند این که چه کسی تماس گرفته مهم نیست! در نظام دیپلماسی یک دست تکان دادن معنی دارد

مستضعفین دنیا را با آن تماس تلفنی از مقاومت نا اُمید کردید/ بدتر از این اتفاق می افتد که وزیر خارجه ما بگوید “کشور اسراییل”؟

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز حجه الاسلام مهدوی شب گذشته در سیر تفسیر موضوعی قرآن کریم نکاتی در مورد مباحث پیش آمده در مورد ارتباط با آمریکا بیان نمودند.

وی پس از تفسیر برخی آیات سوره اعراف و هود و ارتباط معنایی آیات با مسایل روز جامعه بیان داشت: پیروی از آرمانگرایان الهی زمینه ساز عزت همیشگی است. در روزگار ما برخی فکر می کنند بعد از گذشت ۳۵ سال از انقلاب دیگر شعارهای اول انقلاب کهنه شده است .

برخی از رسانه ها نیز خیانت بزرگی به خون شهدا می کنند در همین هفته دفاع مقدس برخی از رسانه های داخلی تمام آن آرمانهای شهدا را زیر سوال بردند اما خدا نکند یک بسیجی انتقادی به سفر رییس جمهور به نیویورک کند ، او را گروه خودسر و… می نامند. کسی نیست بگوید چند بسیجی منتقد در نظر شما خودسر هستند اما تو آن فتنه گر سال ۸۸ (که تهمت و دروغ را به یک رییس جمهور نه بلکه به تمام نظام زده) را معاون و وزیر می کنی و او را خود سر نمی بینی؟؟!!!

– تمام خودسرهای دوره سال۸۸ یا وزیر شده اند یا معاون رییس جمهور

ما می بینیم تمام خودسرهای دوره سال۸۸ یا وزیر شده اند یا معاون رییس جمهور و این با اعتدالی که می گویند عجیب است. ظاهراً هرکس که انتقادی به آنها داشته باشد و حتی این ۱۸ میلیون و ۵۰ هزار نفر آدم نیستند و  کل مردم ایران، آن ۱۸ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر هستند.

آیا بدتر از این اتفاق می افتد که بعد از ۳۵ سال از انقلاب وزیر امور خارجه ما بیاید و بگوید “کشور اسراییل”

چند مستضعف علیرغم تأیید مواضع شما در سازمان ملل به برخی رفتار سیاسی شما ایراد دارند ، چرا باید زبانها بسته شود؟ چرا رسانه های خودی ما آرمان خود را گم کرده اند؟ آیا بدتر از این اتفاق می افتد که بعد از ۳۵ سال از انقلاب وزیر امور خارجه بگوید “کشور اسراییل” باید ان پی تی را امضا کند؟؟!!! خوب این اشتباه بوده ، بیایید بگویید که اشتباه کردیم.

– اگر تماس نمی گرفتید آمریکا تحقیر می شد؟ مگر آمریکا صد سال نیست که ما را  تحقیر می کند؟؟

با تماس تلفنی لحظه آخر تمام مستضعفین دنیا را از مقاومت ناامید کردید ، شما برای اینکه رسانه های آمریکا گفتند آمریکا ذلیل شده ناراحت شدید؟ اگر تماس نمی گرفتید چه می شد؟ آمریکا تحقیر می شد؟ مگر آمریکا صد سال نیست که ما را  تحقیر می کند؟؟

آقایان  فکر می کنند همه  خام هستند ، در تلویزیون می گویند این که چه کسی تماس گرفته مهم نیست! در نظام دیپلماسی یک دست تکان دادن معنی دارد

مگر همین الان که آمریکا قبل از مصاحبه تو می آید و می گوید ” ایران با ما تماس گرفت”  مسخره کردن و تحقیر ما نیست؟ 

آقایان فکر می کنند همه ملت ما خام هستند ، در تلویزیون می گویند” این که چه کسی تماس گرفته مهم نیست! ” در نظام دیپلماسی یک دست تکان دادن معنی دارد ، تقدم تماس تلفنی آثار دارد.

رییس جمهور ما در هواپیما بود اما تمام رسانه های صهیونیستی عالم تیتر بزرگشان این بود “روحانی با اوباما تماس گرفت”

همه می دانند روحانی یک فرد نیست ، حتی فقط نماینده جمهوری اسلامی نیست، بلکه نماینده نظام آرمانخواه جهان استضعاف است!

mahdavi2

– سوء استفاده از حربه های تبلیغاتی شایسته کسی که مدعی دولت راستگویان است ، نیست

وقتی هم که حرف می زنیم می گویند آقا اختیار کامل داده ، بله آقا با کلمه نرمش قهرمانانه اختیار داد ، اما چرا بعد از کلمه نرمش قهرمانانه ، این نکته را که ” حواستان به طرف مقابل باشد و او را بشناسید” را بایکوت خبری کردید؟

 

شما عزت ایران ، عزت بیش از ۲۰۰هزار شهید را با چه قیمت و چه تاکتیک غلطی مبادله کردید؟

آیا فکر می کنید ما نمی فهمیم که رهبر انقلاب هم قلبش از برخی تاکتیک های اشتباه شما خون است . سوء استفاده از حربه های تبلیغاتی شایسته کسی که مدعی دولت راستگویان است ، نیست و این اعتدال نیست.

شما عزت ایران ، عزت بیش از ۲۰۰هزار شهید را با چه قیمت و چه تاکتیک غلطی مبادله کردید؟ وزیر امور خارجه شما براحتی در دام صهیونیستی قرار گرفته و اشتباه استفاده از کلمه “کشور اسراییل” در صحبت شما قابل اغماض نبوده و خطای بزرگ سیاسی است.

– اگر آنان همانطور گرگ باشند ملت ایران حاضر است “میش” باشد؟

بعد هم مدعی نظر سنجی اند واقعاً نظر سنجی کنید چه میزان از ملت رابطه با حفظ منافع را می پسندد و چه میزان حاضر است رابطه گرگ و میش با آمریکا داشته باشد؟ اگر آنان همانطور گرگ باشند ملت ایران حاضر است “میش” باشد؟

آن آقا  در رسانه ملی می گوید : اوباما را درک کنید! او تحت فشار است! آیا تو خوابی و نمی دانی که رییس جمهور آمریکا مهره نظام صهیونیتی است؟

آدم حتی اگر بخواهد نمی تواند ساکت باشد ، آن آقا  در رسانه ملی می گوید : “شما این حرفهای نخست وزیر اسراییل را جدی نگیرید! اوباما را درک کنید! او تحت فشار است!”

آیا تو خوابی و نمی دانی که رییس جمهور آمریکا مهره نظام صهیونیتی است؟

آیا وقتی مذاکره می کردی نمی دانستی این آدم بی اختیار است؟ و نخست وزیر رژیم صهیونیستی را که ببیند بر علیه ایران حرف می زند؟

نرمش قهرمانانه به این معناست که آنها را وادار کنیم حق ما را بدهند نه اینکه ما مقداری از حق خود بگذریم و شما هم کمی حق ما را بدهند و اسمش را بگذارید “برد-برد”

– تبعیت از رهبری به معنای سکوت در برابر اشتباهات فاحش تاکتیکی نیست

ما چون رهبر معظم انقلاب را آرمانخواه ، ناصح و دلسوز ومی  دانیم و هنوز از واکنش ایشان خبری نداریم باید تابع باشیم ، اما این به معنای سکوت محض نیست ،اشتباهات فاحش دیپلماتیک این آقایان باید بیان شود والا سر ما شیره خواهند مالید!

سخنرانی وی در سازمان ملل قابل تقدیر است و همه از او حمایت می کنند اما به آن تماس تلفنی “ان قلت” جدی دارند. و در جواب آن کسانی که می گویند به تماس تلفنی خیلی توجه نکنید می گویم : اگر مهم نبود ، نظام صهیونیستی اینقدر به آن توجه نمی کرد.

خدا می داند الان جو غالب اجازه نمی دهد که کسی حرف بزند زیرا او را متهم به افراطی گری می کنند اما روزی می رسد که گفته شود این تماس تلفنی یکی از اشتباهات فاحش دیپلماسی ایران بود.

خدا می داند الان جو غالب اجازه نمی دهد که کسی حرف بزند زیرا او را متهم به افراطی گری می کنند اما روزی می رسد که گفته شود این تماس تلفنی یکی از اشتباهات فاحش دیپلماسی ایران بود.

امام را نگاه کنید وقتی وزیر امور خارجه  شوروی به دیدار امام آمد ، امام خلاف دأب متعارف نرفتن در اتاق و منتظر بنشینند که او وارد شود، امام فرمود اگر بنشینم و آنها وارد شوند من مجبورم بلند شوم تا احترام مهمان وارده را داشته باشم ،اگر بلند نشوم می گویند اینها آداب مهمان داری را بلند نیستند و بی ادبند ، اما اگر بلند شوم چون من نماد شیعه و اسلام هستم و او نماد شوروی و کفر است می گویند نماد اسلام به تواضع برای نماد کفر بلند شد. امام حتی در آن مجلس لباس رسمی نپوشید تا به ما بفهماند برای لبخند آنان دستپاچه نباشید. آیا در حالی که امام اینگونه به جزئیات دقت می کرد آیا می شود گفت جزئیات مهم نیست.

– مگر همین کشورهای اروپایی نیودند که برای بزرگ و رئیستان دادگاه میکونوس تشکیل دادند؟

به آمدن وزرای کشورهای اروپایی می نازید؟! ، آیا همین ها نبودند کمه در قضیه سلمان رشدی و توهین به رسول الله از کشور رفتند و پس از بی اعتنایی کشور مجبور شدند دوباره برگردند. ما پس از ۳۵ سال تجربه کردیم عزت پس از مقاومت است و نظام اسلامی آمد تا این سیستم کدخدایی را بشکند.

 مگر همین کشورهای اروپایی نیودند که برای بزرگ و رئیستان دادگاه میکونوس تشکیل دادند؟

شاید هم برای اینکه مزه ای نشان دهند بخشی از تحریم ها را بردارند ، شما فکر می کنید در تحریمها فقط ایران ضرر می کند؟ مگر اروپا و آمریکا ضرر نمیکند؟ آنها به دنبال منفع خودشان هستند.

لذا نرمش تا آنجا قهرمانانه است که با حفظ منافع از آرمانها و عزتمان زیر سوال نرود.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی ازرشت
بنظرم همه صاحب نظران شتاب زدگی راکناربگذارندومنتظرباشندتااولین سخنرانی حضرت آقا.چون تجربه نشان داده ایشان جهت تنویرافکارعمومی بطورشفاف موضع شریفشان رابیان خواهندکرد.به همه توصیه میکنم پشت سرآقاحرکت کنندنه یک قدم جلوترازایشان.بعدازبیان نظرآقامیتواننددرحمایت ازنظرایشان ابرازنظرنمایند.
ناشناس در پاسخ به مهدی ازرشت
آره حق با شماست واستیم آقا سپر بلای ما بشه!! شما اصولا تصوری از عمار بودن و فهم درست مسائل و اینکه ما باید خودمان را برای تبیین مسایل خرج کنیم دارید؟
صادق در پاسخ به مهدی ازرشت
واقعا دوستان خیلی عجیبه!!!! انتظار دارین رهبر صحبت کنه؟؟؟ پس اگر قرار باشه همیشه امام همه چیز را بگه پس عمار چی میشه؟؟؟ پس اینهمه این عمار گفتن برای چیه؟؟؟
مهدی ازرشت در پاسخ به مهدی ازرشت
باسلام به ناشناس وصادق.ازاینکه سعی داریدفرهنگ عماربودن راگسترش بدیدمتشکریم.ولی عزیزان عماراصلی هم پشت سرآقایش حرکت میکردنه جلوتر.سئوال مشخص بنده این است که ازکجایقین داریدکه همین برقراری تماس تلفنی دورئیس جمهورباموافقت حضرت آقاهمراه نبوده است.آیااین احتمال رانمی دهیدکه آقاخواستندبااین اقدام به طرفداران برقراری ارتباط چه داخلی چه خارجی صداقت نداشتن آمریکارابرای چندمین بارثابت کنند.پس اندکی صبر.
ناشناس
سلام اقا این غلط املائی متن زیر رو هر چی زودتر درست کنین...
محمد
اینهمه از بیرون متهم شدن به افراطی گری برای بچه حزب اللهیا بس نبود حالا داریم از خودمون و حزب اللهیای به اصطلاح روشن فکر حرفم میخوریم
آسمان
حضرت آقا فرموده بودند :واضح و روشن آن چیزی را که می‌فهمیم بگید ، انتظار هم نیست که همه چیز را درست بفهمید
عبدا...
آقايان كه قبلا از قلب خونين امام عصر(عج) با خبر بودند الان از خون به دلي رهبر خبر مي دهند!!! چه خوبه كه بزرگواران اينقدر از امام زمان و رهبري و ... خرج نكنن!! اگه نظري دارن، اون نظر رو منتصب به رهبري و ديگران نكنن. در طول تاريخ هر ضربه اي كه خورديم از دست افراطيوني بود كه خودشون رو مفسر رهبران ديني مي دونستند. خدا همه ما رو هدايت كنه.
در حاشیه