مجلس در قانون اساسی جایگاه ویژه ای دارد

نماینده مردم فومن و شفت گفت: به دلیل اینکه تکیه گاه مجلس مردم ایران هستندکه در حقیقت نقش تعیین کننده در مجلس دارند و به پشتیبانی مردم مجلس در راس امور است.

مجلس در قانون اساسی جایگاه ویژه ای دارد
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از بهجت نیوز، ناصر عاشوری ضمن تسلیت شهادت آیتالله سید حسن مدرس اظهار کرد: مدرس نماینده مجلس بوده و به مناسبت شهادت وی روز مجلس نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه آیت الله مدرس یک شخصیت مبارز بود که با استبداد و استعمار مبارزه کرد، افزود: وی در زمان رژیم رضا خانی هیچگاه در دفاع از حق و حقیقت و ملت و ایران اسلامی دست بر نداشت.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: مدرس الگوی عملی برای همه ادوار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از طرف مردم انتخاب میشوند و به مجلس راه پیدا میکنند، است.

عاشوری تصریح کرد: شجاعت، جسارت، استقامت، حق گیری، واقعیت بینی و بوی طلبگی را داشتن و مبارزه با ظلم و ظلمستیزی از درسهای عملی شهید مدرس بوده است.

وی با بیان اینکه مجلس در قانون اساسی جایگاه ویژه ای دارد، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه تکیهگاه مجلس مردم ایران هستندکه در حقیقت نقش تعیین کننده در مجلس دارند و به پشتیبانی مردم مجلس در راس امور است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان مردم به نیابت از انها به هیئت وزیران رای اعتماد میدهند و عملکرد انها را مورد ارزیابی قرار میدهند.

عاشوری افزود:نمایندگان از ابزارهای قانونی به عنوان تذکر، سوال و استیضاح در جهت ثبات، بقا و دوام و خدمت به کشور استفاده می کنندو در این راستا ایفای مسئولیت می نمایند.

وی گفت: مجلس در قانون اساسی پیشبینی شده که کشور یک روز بدون مجلس نمیتواند باشد و مجلس باید به روز، کارساز و به موقع در امورات مختلف و اداره کردن کشور تصمیم بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه