با انصراف ۶ نفر از کاندیداهای شهرداری رشت، رقابت بین ۷ نفر باقیست

رئیس شورای شهر رشت گفت: ۱۳ نفر با رای شورا به مصاحبه دعوت شدند که از هفته جاری مصاحبه ۱۳ نفر آغاز شد که ۶ نفر در روند مصاحبه انصراف خود را اعلام کردند و رقابت بین هفت نفر نامزد تصدی شهرداری رشت صورت ادامه یافت.

با انصراف ۶ نفر از کاندیداهای شهرداری رشت، رقابت بین ۷ نفر باقیست

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، رضا جمشیدی‌چناری عصر چهارشنبه  در جلسه شورای شهر رشت از امضاءتفاهم نامه شورای شهر رشت با صدا و سیمای گیلان در آینده نزدیک خبرداد و با تاکید بر تعامل دوسویه بین شورا و رسانه ملی افزود:  طبق این تفاهم نامه میزگرد مدیریت شهری به صورت ادواری از صدا و سیمای مرکز استان تهیه و پخش می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت   با این توضیح که هر یک از اعضای شورا به صورت هفتگی و تخصصی‌محور در میزگرد مدیریت شهری شبکه باران حاضر می شوند تصریح کرد: شهرداری بودجه مالی این برنامه در شبکه باران را باید پیش بینی کند.

وی با تاکید بر اینکه  با توجه بر اینکه رسانه ملی بسیار فراگیر است و تاثیر بسیار مهمی در تک تک اعضای جامعه خواهد داشت افزود: برنامه های رادیویی  ،میزگردهای گفتگو محور ،آموزش حقوق شهروندی و تهیه برنامه هایی در خصوص معضلات شهروندی از جمله مواردی است که در این تفاهم نامه  به ان توجه می شود.

جمشیدی‌چناری از اصلاح و بازنگری و بازنویسی آیین‌نامه داخلی شورای شهر رشت  خبر دادو گفت : پیش‌نویس طرح بازنگری و بازنویسی و اصلاح آیین‌نامه داخلی شورای شهر رشت تهیه شده و در جلسات آینده در صحن شورا بررسی خواهد شد.

jamshidi

 رئیس شورای شهر رشت در ادامه با اشاره به روند مصاحبه های انتخاب شهر دار با تاکید بر اینکه مصاحبه‌های کاندیداها طبق فصل نهم آیین‌نامه داخلی شورای شهر رشت انجام شد و با این توضیح که اگر یک کاندیدا بتواند هشت رای اعضای شورا را به دست آورد شهردار رشت می‌شود،خاطرنشان کرد: در غیر این صورت و در مرحله دوم رقابت بین دو نفر از نامزدها که بیشترین رأی را کسب کرده باشند صورت می‌گیرد و هر کدام با رأی اکثریت اعضای شورای شهر به عنوان شهردار رشت معرفی می‌شود.

جمشیدی چناری  با این توضیح که مهلت برای مصاحبه نامزدها به پایان رسیده و هیچ کاندیدایی برای ارائه برنامه خود در صحن شورا حضور نمی‌یابدافزود: انتخاب شهردار در هفته آینده صورت می گیرد.

رئیس شورای شهر رشت  با تاکید بر اینکه در فراخوان شورای شهر رشت برای انتخاب شهردار ۳۲ پرونده دریافت شد ابراز نمود : از این تعداد ۱۳ نفر با رای شورا به مصاحبه دعوت شدند که از هفته جاری مصاحبه ۱۳ نفر آغاز شد که ۶ نفر در روند مصاحبه انصراف خود را اعلام کردند و رقابت بین هفت نفر نامزد تصدی شهرداری رشت صورت ادامه یافت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه