جنجال برگزاری یک اقدام فرهنگی در سال جهاد فرهنگی!

نشست بصیرتی که قرار بود در دانشگاه آزاد اسلامی! واحد صومعه سرا برگزار شود با دستور مسئولین دانشگاه لغو شد!

جنجال برگزاری یک اقدام فرهنگی در سال جهاد فرهنگی!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از واران نیوز، طبق خبرهای رسیده از یک منبع آگاه امروز قرار بود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صومعه‌سرا کرسی آزاداندیشی با موضوع آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی برگزار شود.

هماهنگی‌های لازم و اخذ مجوز برای برگزاری این کرسی آزاداندیشی توسط بسیج دانشجویی از ده روز قبل با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد صومعه سرا انجام شده بود.

امروز صبح که روز برگزاری کرسی آزاد اندیشی بود متاسفانه با کارشکنی مسئول دفترفرهنگ و ریاست دانشگاه در روند برنامه خللی ایجاد شد و مکان برگزاری مراسم را در اختیار بسیج دانشجویی قرار ندادند.

با توجه به اینکه دعوتنامه‌ها از یک هفته قبل ارسال شده بود و با سخنران هماهنگی کرده بودند، و جمعیت کثیری از دانشجویان و برخی مسئولان استانی حضور به هم رسانده بودند، فرصت مناسبی بود که این کرسی با شکوه هر چه تمام تر در این دانشگاه برگزار شود که متاسفانه انجام نشد.

مسئولان دانشگاه درب نمازخانه را که محل برگزاری این نشست بود قفل کرده و اجازه برگزاری مراسم و برپایی نماز به دانشجویان ندادند.

همچنین قابل ذکر است تودیع و معارفه رئیس بسیج دانشجویی جدید این دانشگاه به دلیل کارشکنی های مسئولین در حیاط دانشگاه برگزار شد.

این اتفاق تاسف بار در حالی در سال جهاد فرهنگی رخ داده است که رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی های مختلف خود بر لزوم پرداختن همه مسئولین و خصوصا دانشجویان به معضلات فرهنگی تاکید داشته است.

امید است مسئولان این دانشگاه منویات مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه