۸۰ درصد طلاق ها زیر سی سال است

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: پیامدهای طلاق باید مورد بررسی قرار گیرد چراکه این امر تنها در یک طلاق خلاصه نمی شود و آسیب های اجتماعی بسیاری دارد.

۸۰ درصد طلاق ها زیر سی سال است

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، احمد سیاوش پور در همایش ماهواره در آئینه حقوق و اخلاق در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت ،با اشاره به اینگونه نشست ها باید به خروجی های کاربردی و بازخود های مثبت در جامعه تبدیل شوند اظهار کرد:تاثیر منفی ماهواره بر زندگی افراد در امور قضایی کاملا قابل مشاهده است.

وی حضور فعال تمامی دستگاه های فرهنگی و اجتماعی در حوزه فرهنگ برای مقابله با شبیخو ن فرهنگی دشمن را مورد تاکید قرارداد و افزود:امروز آسیب ماهواره برکانون خانواده ها بر همگان روشن است.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه در  کشور ۷۵ میلیونی ،ما به اندازه یک کشور با جمعیت یک میلیاردی ورودی پرونده داریم ،گفت: دشمن درصدد است تا از حوزه فرهنگ به ما ضربه بزند.

mahvare00008

سیاوش پور ایجاد حساسیت در حوزه فرهنگ را مورد تاکید قرارداد و گفت:پیام اینگونه همایش ها ایجاد حساسیت مضاعف است.

وی خاطرنشان کرد: همه بخش ها و نهاد ها باید هوشیار باشند دانشگاه ها ،نظامیان ،سیاسیون باید حساس باشند و توجه بیشتری به موضوع فرهنگ داشته باشند.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه افزایش تعداد طلاق ها در جامعه ما غیر قابل انکار است گفت: از هر پنج ازدواج یک امر منجر به طلاق می شود.

۸۰ درصد طلاق ها زیر سی سال است

سیاوش پور با تصریح بر اینکه ۸۰ درصد طلاق ها زیر سی سال است افزود: پیامدهای این امر باید مورد بررسی قرار گیرد چراکه این امر تنها در یک طلاق خلاصه نمی شود  و آسیب های اجتماعی بسیاری دارد.

ضرورت تولید فکر و محتوا در حوزه فرهنگ مورد توجه مسئولان است

وی با تاکید بر اینکه استراتژی و برنامه ریزی دشمن در شبکه های ماهواره ای هدفمند است خاطرنشان کرد: دشمن در این حوزه سرمایه گذاری کرده است حال این شوال مطرح است که ما برای مقایله با این شبیخون فرهنگی چقدر هزینه ای کردیم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نیاز به تولید فکر و محتوا در حوزه فرهنگی داریم.

وی با بیان اینکه جامعه امروز ایران با صلابت مقاومت  در تمام عرصه های در مقابل دسیسه های دشمن سربلند بیرون آمده است افزود: امروز ایران به عنوان شاخص ترین و مقتدر ترین کشور منطقه مورد توجه جوامع بین الملی است و دشمن امروز به این امر معترف است

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه دشمنی سران ابر قدرت های جهانی با ایران بدون تردید به دلیل دستیابی به موفقیت های داخلی و بین الملی جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: امروز به فرمایش امام راحل حفظ و صیانت از انقلاب از خود انقلاب مهم تر است.

سیاوش پور با تاکید بر حضور بسیج در تمام عرصه های بین الملی و داخلی کشورافزود: امروز اثر گذاری بسیج در سطح جهان و منطقه بر همگان روشن است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تاکنون از دشمنی خود نسبت به ایران ذره ای کوتاه نیامده اند افزود: خطری که امروز از حوزه فرهنگ کشور را مورد تهدید قرارداده باید به دقت مورد واکاوی و بررسی قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه