فروش مرغ در شفت ممنوع؟!

چند ماهی است که اداره تعزیرات حکومتی به کمک اتحادیه اصناف دست سعی در جلوگیری از عرضه مرغ در سوپرمارکت های شهر شفت دارند و مغازه داران با جریمه های سنگین مواجه می شوند.

فروش مرغ در شفت ممنوع؟!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح شفت، چند ماهی است که اداره تعزیرات حکومتی به کمک اتحادیه اصناف دست سعی در جلوگیری از عرضه مرغ در سوپرمارکت های شهر شفت دارند و مغازه داران با جریمه های سنگین مواجه می شوند.

دلیل انجام این عمل بر ما پوشیده است و حتما با کار کارشناسی  توسط مراجع ذیربط انجام پذیرفته است، اما شنیده ها از شهر حاکیست این مسئله موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان گردیده است.

از این رو به شهر رفتیم و با یکی از مغازه داران که خواست نامش فاش نشود گفتگو کردیم.

وی با اشاره به اینکه وضع مالی اکثریت مردم شفت چندان مطلوب نیست گفت: همانطور که می دانید برخی از مردم حساب دفتری دارند و در طول ماه خرید کرده و یکباره هزینه آن را پرداخت می کنند.

این مغازه دار ادامه داد: این قشر از مردم معمولا تمام خریدهایشان را از یک خواروبار فروشی انجام می دهند و نمی توانند برای خرید یک قلم جنس(مرغ) به مکان دیگری مراجعه کنند. از این رو ما هم مجبوریم برای حفظ مشتری هایمان مرغ را در سبد عرضه خود حفظ کنیم.

وی افزود: تاکنون برای عرضه گوشت مرغ یک بار ۲۰۰ هزار تومان و بار دیگر ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده ام، اما برای از دست ندادن مشتری باز هم مجبورم گوشت مرغ را تهییه کنم.

به گزارش صبح شفت، مسلما حل این مسئله چندان سخت و پیچیده نخواهد بود، ولی باید دید دستگاه های مسئول چه واکنشی به خواسته مردم نشان خواهند داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه