جاده تندرستی در شهرستان شفت احداث می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شفت با بیان اینکه تکمیل سالن ورزشی احمدسرگوراب شفت ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: جاده تندرستی در شهرستان شفت احداث می‌شود.

جاده تندرستی در شهرستان شفت احداث می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز، نقی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شفت، با اشاره به آخرین وضعیت ورزش در این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان شفت بیش از ۲۲ هیئت ورزشی و بیش از ۱۲۰۰ ورزشکار بیمه شده دارد.

وی از فعال نبودن بانوان این شهر در ورزش خبر داد و افزود: تقریبا دو هفته‌ای است که سالن ورزشی حجاب به بانوان ورزش دوست و علاقمند به ورزش خدمات ارائه می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شفت با بیان اینکه در این شهرستان هفت باشگاه خصوصی و پنج سالن ورزشی دولتی سرپوشیده و زمین فوتبال وجود دارد، گفت: فعال‌ترین رشته ورزشی در این شهرستان تکواندو، ورزش‌های رزمی، کاراته و تیراندازی است.

ابراهیمی با اشاره به پیگیری نماینده شهرستان برای دریافت تشک کشتی از اداره کل ورزش و جوانان گیلان، تصریح کرد: تشک تاتامی برای ورزش‌های رزمی خریداری شد.

وی با اشاره به میزبانی کلاس داوری درجه سه تنیس روی میز، برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کشور و بسیاری از مسابقات ورزشی، خاطرنشان کرد: در لیگ برتر کشور شش  ورزشکار در رشته تکواندو فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شفت موفقیت‌های به دست آمده در تیم تکواندو شفت را حاصل زحمات روح اله رجبی مربی تیم دانست و افزود: وی از مربیان ملی است، در این رشته در دو قهرمان کشوری و ملی از شهرستان شفت وجود دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه در رشته تیراندازی قهرمان به ورزش استان و کشور معرفی شده است، افزود: در رشته فوتبال تیم فوتبال مهتاب بافت شفت در لیگ برتر استان و سوپر لیگ حضور دارد.

وی امکانات و فضاها و زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان را در بسیار نامطلوب و پایین  خواند و گفت: تجهیزات ورزشی برای ورزشکاران مهیا نیست و سالن‌های ورزشی استاندارد و با ظرفیت تماشاگران وجود ندارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شفت با اشاره به اینکه سالنی برای میزبانی از مسابقات کشوری با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر تماشاگر در شهرستان وجود ندارد، گفت: با توجه به اینکه استاندارد سالن ورزشی ۲۰ در ۴۰ بوده سالن‌های شهرستان زیر ۱۹ است.

ابراهیمی با بیان اینکه سالن ورزشی بخش احمد سرگوراب به دلیل عدم تخصیص اعتبار پیشرفت فیزیکی خوبی ندارد، خاطرنشان کرد: با حمایت فرماندار و نماینده شهرستان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از ماده ۱۸۰ برای شروع مجدد عملیات ساخت و ساز و اجرای پروژه مصوب شد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل آن حدود ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است، تصریح کرد: فنس کشی زمین فوتبال تختی شهرستان شفت از دیگر کارهای عمرانی در ورزش شهرستان است در این مجموعه ورزشی برای رفاه حال شهروندان جاده تندرستی احداث می‌شود و برای این مجموعه ورزشی ۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شفت با اشاره به اینکه شهرستان از کمبود فضای ورزشی رو باز و سر پوشیده  رنج می‌برد، گفت: برای پیشرفت ورزش شهرستان به حمایت مسئولان نیاز است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه