تریبون‌هایی برای مخالفین نظام در دانشگاه‌ها / آیا فرهادی به شعارهای خود پایبند می ماند؟

یکی از کانون‌های به اصطلاح پژوهشی در دانشگاه علم و صنعت که مرکز فعالیت‌های تند اصلاح طلبی و برخی از گردهمایی ها در این دانشگاه است با دعوت از یک دانشجوی مسئله دار دکتری در یکی از نشست های دانشجویی خود تریبونی برای اظهارات ضد نظام این دانشجو فراهم کرده است.

تریبون‌هایی برای مخالفین نظام در دانشگاه‌ها / آیا فرهادی به شعارهای خود پایبند می ماند؟

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دانا، به دنبال حضور برخی از اساتید افراطی در دانشگاه‌ها، برخی از انجمن‌های افراطی دانشگاه‌ها هم فعال شده و فعالیت‌های افراطی و ضد نظام خود را آغاز کرده اند.

در این راستا یکی از کانون‌های به اصطلاح پژوهشی در دانشگاه علم و صنعت که مرکز فعالیت‌های تند اصلاح طلبی و برخی از گردهمایی ها در این دانشگاه است با دعوت از یک دانشجوی مسئله دار دکتری در یکی از نشست های دانشجویی خود تریبونی برای اظهارات ضد نظام این دانشجو فراهم کردند.

image115332

این دانشجوی افراطی در اظهارات عجیب و تندعلیه نظام در خصوص مهاجرت دانشجویان به خارج از کشور گفت: من به دلایل شخصی مهاجرت نکردم وگرنه نه دین برایم مهم است و نه نظام !

وی با تشویق دانشجویان به اعتراضات و جنبش های دانشجویی ضمن ترغیب دانشجویان برای خروج از کشور اظهار کرده است: علت همه مشکلات کشور ما نبودن جنبش های مردمی است.

به نظر می رسد برخی از دانشجویان در نبود نظارت بر روی دانشگاه ها و غیاب یک وزیر برای این وزارت خانه در ماه های گذشته، دانشگاه را محلی برای رواج تفکرات غربی خود دیده و تریبون لازم را برای هم فکران خود آماده می کنند.

حالا محمد فرهادی با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزارت علوم و بالاترین نهاد علمی کشور دست یافته و انتظار می رود تا در اولین اقدام، بلبشوی به وجود آمده در دانشگاه ها در طول ماه های اخیر را با توجه به شعارهایی که در مجلس ارائه کرد، اصلاح کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه