شهرداری رشت دفتر بیمه تشکیل دهد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه بیمه آتش سوزی منازل شهروندان باید تعیین تکلیف شود گفت: ضرورت تشکیل دفتر بیمه و چگونگی تاسیس آن در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شود.

شهرداری رشت دفتر بیمه تشکیل دهد

به گزارش خبر نگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز؛مظفر نیکومنش نودهی در هفتادهمین جلسه شورای اسلامی رشت، با تاکید بر اینکه شهرداری رشت دفتر بیمه ایجاد کند اظهار کرد: با این کار نه تنها منبع در آمدی برای شهرداری ایجاد می شود انجام امور بیمه نیز با هزینه کمتر برای شهرداری انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه بیمه آتش سوزی منازل شهروندان باید تعیین تکلیف شود گفت: ضرورت تشکیل دفتر بیمه و چگونگی تاسیس آن در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت ایجاد فضایی که اعتماد شهروندان را تامین کند را مورد تاکید قرارداد و گفت: شهرداری رشت همانند شهرداری های کلان شهری مانند تهران و تبریز خودش وارد شود و دفتر بیمه ایجاد کند.

در این جلسه محمد علی رفیعی نوده با تاکید بر اینکه لایحه بیمه آتش‌سوزی در بودجه سال ۹۳ شهرداری تعریف شده اما تاکنون به سرانجام نرسیده است افزود: شهرداری باید وضعیت بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی شهر را به سرانجام برساند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه