توزیع و پخش ۵ فیلم، بدون رعایت ضوابط قانونی

دست های پشت پرده در سایه بی توجهی و غفلت عوامل وزارت ارشاد و سازمان سینمایی، اقدام به توزیع و پخش ۵ فیلم در شبکه نمایش خانگی بدون رعایت ضوابط قانونی و اخذ مجوز و بازبینی توسط مجموعه های ذیربط کرده‌اند.

توزیع و پخش ۵ فیلم، بدون رعایت ضوابط قانونی

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دانا، شبکه نمایش خانگی چند سالی است که سینماها را به خانه های مردم آورده و رشد بازار و اقبال مردم به تهیه فیلم از این شبکه توزیع، سبب شده تا بر بازار فروش محصولات سینمایی نیز اثر گذار باشد. اما نکته ای که نسبت به شبکه نمایش خانگی مغفول مانده، بی توجهی مسئولین امر به محصولات فرهنگی توزیع شده در آن است، به طوری که نظارت های کافی در این زمینه وجود ندارد.

در این بین علیرغم تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در راستای حمایت از آثار سینمایی هنرمندان و جلوگیری از توزیع قاچاق فیلم های روی پرده و اکران شده، شنیده ها حاکی از آن است که این بار دست های پشت پرده در سایه بی توجهی و غفلت عوامل وزارت ارشاد و سازمان سینمایی، اقدام به توزیع و پخش ۵ فیلم در شبکه نمایش خانگی بدون رعایت ضوابط قانونی و اخذ مجوز و بازبینی توسط مجموعه های ذیربط کرده اند.

از سوی دیگر نیز خبر می رسد فیلم ربوکاپ یا پلیس آهنی از جمله جدیدترین محصولات سینمایی هالیوود است که ماهیتی کاملا ضد ایرانی داشته و قرار است به زودی وارد بازار شده و از طریق شبکه نمایش خانگی در شهرهای مختلف کشور به فروش رسد.

این فیلم که در کشور آمریکا نیز با شکست تجاری مواجه شده است، ۳ ماه پیش از پرده سینماهای آمریکا پایین آمد. بوکاپ، دنباله‌رو فیلم ‌آرگو‌ و در راستای آرزوی دیرینه آمریکایی‌ها برای به ثمر نشاندن عملیات جنگی در پایتخت ایران است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه