بسیجی ها اصلاح جامعه را از خودشان شروع کنند

امام جمعه ماسال در نشست صمیمی فرماندهان پیشکسوت بسیجی شهرستان گفت: ما به عنوان یک بسیجی که داعیه اصلاح جامعه را با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر داریم باید ابتدا از خود و خانواده خودمان شروع کنیم.

بسیجی ها اصلاح جامعه را از خودشان شروع کنند
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی در نشست صمیمی فرماندهان پیشکسوت بسیجی که عصر چهارشنبه در تالار اداره آموزش و پرورش ماسال برگزار شد با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) در خصوص ویژگی های رهبران جامعه گفت: کسی که خود را امام و رهبر و مدیر جامعه قرار می دهد باید قبل از هر چیزی به اصلاح، تعلیم و تربیت خود بپردازد.

وی افزود: ما به عنوان یک بسیجی که داعیه اصلاح جامعه را با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر داریم باید ابتدا از خود و خانواده خودمان شروع کنیم و هر وقت خودمان عمل کردیم مطمئن باشید حرفهایمان تأثیرگذار خواهد بود و در هدایت جامعه هم موفق تر خواهیم بود.

1254

امام جمعه ماسال ادامه داد: اگر فرهنگ بسیجی در جامعه نهادینه شود دشمن در جنگ فرهنگی شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام موسوی یا اشاره به این سخن امام (ره) که فرمود «خون شهدا، انقلاب ما را بیمه کرده است» گفت: مطمئن باشید که این فرمایش امام (ره) بیراه نبود است اما ما نیز باید در کنار این موضوع از انقلاب اسلامی به درستی حفاظت کنیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: فرهنگ بسیجی ای امام (ره) در جامعه ایجاد کرده توانسته است کشور را حفظ کند و تا زمانی که این روحیه بسیجی وجود دارد آنها نمی توانند به نظام ما آسیب بزنند.

وی با اشاره به فرمایشان رهبر انقلاب اسلامی درباره جریان تکفیری در دیدار با علمای اسلام گفت: دشمن در برخی برنامه هایش علیه مسلمانان موفق شده است و امروز ما می بینیم موج بیداری در کشورهای اسلامی را تبدیل به حرکات تکفیری مانند جریان داعش در کشورهای لبنان، عراق کرد و ما باید در مبارزه با این جریان بصیرت و آگاهی خودمان را افزایش دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه