پشت‌بام‌ خانه‌های مردم خط مقدم دشمن است

عضو شورای اسلامی شهر فومن گفت: وجود بسیجی مخلص و با بصیرت خواب را بر دشمن حرام می‌کند.

پشت‌بام‌ خانه‌های مردم خط مقدم دشمن است
 به گزارش ۸دی نیوز به نقل از بهجت نیوز ؛ نورالدین نعمتی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج این شهرستان با اشاره به فرمان امام راحل در پنجم آذر ۵۸ برای تاسیس بسیج، اظهار کرد: بسیج مستضعفان نهادی مردمی و حافظ نظام اسلامی و یادآور رشادت‌های شجاع‌دلان ایرانی است.

وی با بیان اینکه در ابتدا وظیفه بسیج حفظ شهرها و بسیج نیروهای مردمی بود گفت: در آغاز جنگ در ۳۱ شهریور ۵۹ بسیجیان با فراگیری آموزش‌های جنگی عازم جبهه‌های جنگ شدند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تصریح بر اینکه یکی از شرایط حضور در جبهه داشتن ۱۶ سال تمام بود، افزود: نوجوانان بسیجی برای حفظ کیان و دین و ناموس خود برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در فتوکپی شناسنامه‌های خود دست می‌بردند تا با کسر سن خود شرایط حضور در جبهه را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه کشورهایی مانند رژیم صهیونیستی، کره شمالی و عراق دارای نهادهای مردمی بودند، خاطرنشان کرد: با این وجود هیچ‌کدام از آن نهادها مانند سازمان بسیج مستضعفان موفق نبوده‌اند و بسیج موفقیت خود را مدیون رهبری واحد و ایمان و شجاعت جوانانش است.

عضو شورای اسلامی شهر فومن، نیروهای بسیج را مخلص خدا دانست و اضافه کرد: بسیج با دست خالی و با عشق به دین و میهن در مقابل دشمنان حماسه آفرید و جوانان بسیجی همواره در شجاعت حرف نخست را می‌زنند.

وی با یادآوری رشادت‌ گردان‌های شهادت در دفاع مقدس گفت: تخریب‌چی‌ها با از خودگذشتگی جان‌های خود را در راه اسلام تقدیم می‌کردند و برای عبور سربازان اسلام از معبرها، شهادت را به جان می‌خریدند تا عملیات به پیروزی برسد.

نعمتی با اشاره به جنگ فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن در عصر حاضر، اضافه کرد: پس از دفاع مقدس بسیجیان همواره در کارها و جبهه‌های فرهنگی پیشگام و موفق بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در شبیخون یارای مقابله روبرو با دشمن نیست، تصریح کرد: اکنون خانه‌های مردم و پشت‌بام‌های انها خط مقدم دشمن است و آنها با ماهواره در حال تغییر فرهنگ و تهاجم به فرهنگ و زندگی ملت متدین و متمدن ایران هستند تا فرهنگ‌های غربی را بر ما تحمیل کنند.

فرمانده دوران دفاع مقدس خواستار حفظ آمادگی جوانان با فراگیری آموزش‌های عقیدتی‌ـ‌سیاسی و جنگی در مقابل دشمنان شد و افزود: جوان‌های زمان ما شور خود را در تنور جنگ ریختند.

وی یادآور شد: بسیجی باید ولایت‌مدار باشد و با بصیرت به مسایل روز آگاه شود و سیاست‌زده نشود.

نعمتی اردوهای راهیان نور را یکی از اقدام‌های خوب و موثر فرهنگی دانست و متذکر شد: بازدید مناطق جنگی رشادت‌های سربازان اسلام را برای نوجوانان و جوانان به زیبایی تداعی می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
گمنام
همایش سه ساله های عاشورایی در صومعه سرا برگزار شد
در حاشیه