دولت از گسترش روابط خارجی استانهای مرزی حمایت می‌کند+ تصاویر

نجفی در آیین گشایش نمایشگاه توانمندیهای اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در روسیه با بیان اینکه این نمایشگاه پنجمین نمایشگاه از ایران در چند سال اخیر است گفت : بر پایی این نمایشگاه‌ها نشان دهنده روابط خوب دو کشور ایران و روسیه و استان‌های گیلان و آستراخان است.

دولت از گسترش روابط خارجی استانهای مرزی حمایت می‌کند+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر محمد علی نجفی در آیین گشایش نمایشگاه توانمندیهای اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در روسیه با بیان اینکه این نمایشگاه پنجمین نمایشگاه از ایران در چند سال اخیر است گفت : بر پایی این نمایشگاه‌ها نشان دهنده روابط خوب دو کشور ایران و روسیه و استان‌های گیلان و آستراخان است.

استاندار گیلان گفت : نگرش دولت تدبیر و امید افزایش ارتباطات باکشورهای همسایه است .

 

 

 

 

وی با اشاره به نگرش دولت تدبیر وامید مبنی بر توسعه‌ی روابط با جهان گفت : این اراده در خصوص کشورها همسایه و ارتباطات استان‌های مرزی بیشتر است .

استاندار گیلان خاطر نشان کرد : باید از فرصت خوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و روسیه برای توسعه‌ی روابط استان‌های گیلان و آستراخان به خوبی بهره بگیریم.

دکتر نجفی با اشاره به اینکه این روابط می‌تواند منجر به افزایش مبادلات تجاری شود گفت : مبادلات گیلان و آستراخان باید بیشتر شود.

 

 

 

 

وی تقویت روابط دریا نوردی و افزایش تسهیلات صدور ویزا را در گسترش روابط مؤثر دانست .

 

 

 

 

رئیس هیئت دولت آستراخان هم در این مراسم گفت : جمهوری اسلامی ایران نه فقط شریک اقتصادی و سیاسی روسیه بلکه دوست بزرگ ما است.

الکسی مارکوف خاطر نشان کرد : با میزبانی این نمایشگاه قصد داریم روابط دو کشور بیشتر افزایش یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه