سایه گروههای ترویج و تبلیغ مسیحیت این بار در استان گیلان!!!

متاسفانه شنیده می شود شاخه ای از دین مسیحیت در گیلان به برگزاری نشست های خانگی مسیحیت با حضور زوج های جوان و به صورت خانوادگی روی آورده است.

سایه گروههای ترویج و تبلیغ مسیحیت این بار در استان گیلان!!!

به گزارش ۸دی نیوز، هدف مسیحیت در تبلیغ در ایران به خصوص در استان گیلان که موضوع این گزارش است، جذب مسلمانان و برنامه‌های جذاب، آماده‌سازی سخنران‌های توانمند و تبلیغ آزادی‌های بی حد و مرز برای جذب جوانان از سوی این جریان انجام می گیرد.

در اینباره متاسفانه شنیده می شود شاخه ای از دین مسیحیت در گیلان به برگزاری نشست های خانگی مسیحیت با حضور زوج های جوان و به صورت خانوادگی روی آورده است.

IMAGE634167959326622500

روش جذب افراد در مسیحیت هرمی است و افرادی که جذب می‌شوند خود به تبلیغ می‌پردازند. این در حالی است که افرادی که به مسیحیت می‌پیوندند از حداقل اطلاعات عقیدتی برخوردارند و تنها به صورت خودکار، به تکرار آموزه‌ها می‌پردازند.

روش‌های جذب این گروههای تبلیغ مسیحیت در استان گیلان به دو دسته کلی تقسیم می‌شود که عبارتند از دیداری و شنیداری و تبلیغ مستقیم. در این بین سازمان‌های تبلیغات مسیحیت با تشکیل گروه‌های متعدد در کشور با انجام تبلیغات به صورت تخصصی علیه اقشار و گروه‌های سنی مختلف جامعه به خصوص ۱۸ تا ۲۰ سال و ۲۰ تا ۲۵ سال به جذب می‌پردازند و این بار به جمع خانواده ها به خصوص زوج های جوان روی آورده است.

یکی از فعالیت گروه‌های تبشیری برای جذب جوانان در گیلان، دادن وعده پناهندگی به آنان در صوت پذیرش آیین مسیحیت است، موضوعی که به صورت رسمی در ادارات مهاجرت سه کشور اروپایی در دستور کار قرار گرفته است و با نظارت کشیشانی از کلیسا اجرا می‌شود.

ضمنا در مورد عوامل پشت پرده این جریان بزودی مطالبی را منتشر خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه