راه انقلابی ملت از درون مذاکرات نمی‌گذرد/ انتظار بعضی سیاستمداران این بود که با توافق سیاسی یک تحولی در کشور به وجود بیاید/ روحانی گفت مسائل کشور با مذاکرات حل نمی‌شود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: راه انقلابی ملت ایران از درون مذاکرات نمی‌گذرد، بلکه مذاکرات از کنار راه انقلابی ملت ایران می‌گذرد.

راه انقلابی ملت از درون مذاکرات نمی‌گذرد/ انتظار بعضی سیاستمداران این بود که با توافق سیاسی یک تحولی در کشور به وجود بیاید/ روحانی گفت مسائل کشور با مذاکرات حل نمی‌شود

به گزارش ۸دی نیوز، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: راه انقلابی ملت ایران از درون مذاکرات نمی‌گذرد، بلکه مذاکرات از کنار راه انقلابی ملت ایران می‌گذرد.

به گزارش رجانیوز به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در میان اساتید و دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی اظهار داشت: ما امروز در یک نقطه عطف تاریخی، فرهنگی و سیاسی در کشور قرار گرفته‌ایم، مذاکرات سیاسی بر سر تأمین حق جمهوری اسلامی ایران برای استفاده قانونی از حق خودش برای فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای به چالش بین‌المللی کشانده شد و انتظار بعضی سیاستمداران این بود که با توافق سیاسی که صورت می‌گیرد یک تحولی در کشور به وجود بیاید.
وی افزود: رهبر عزیز ما از اول تأکید فرمودند که «من به غربی‌ها خوش‌بین نیستم» و بعد هم به عنوان رهبر و ولایت فقیه فرمودند که «راه کار ملت ایران؛ تحکیم مؤلفه‌های قدرت داخلی است». یعنی تکیه ما برای پیشبرد انقلاب باید بر ملت ایران و نعمت‌هایی که خدا به ملت ایران داده و اراده ملت ایران باشد. مذاکرات باید صورت بگیرد و در مذاکرات هم بایستی تلاش بشود و این چیزی بود که صورت هم گرفت.
رئیس هیأت امناء دانشگاه عالی دفاع ملی در ادامه گفت: اما راه انقلابی ملت ایران از درون مذاکرات نمی‌گذرد، بلکه مذاکرات از کنار راه انقلابی ملت ایران می‌گذرد. بالاخره در آخرین فرصت توافق، راه‌کاری که بیرون آمد این بود که ۷ ماه دیگر مذاکرات تمدید بشود. حالا ۷ ماه نظام جمهوری اسلامی، الان موقع برنامه‌ریزی هم هست، تصویب برنامه سال ۹۴ هم است. همه افکار در دستگاه‌های کشور مشغول بخش برنامه‌ریزی است. امروز باید سخن رهبری در تمام گوش‌ها زنگ بزند که تحکیم ساخت داخلی قدرت؛ بیاییم متکی بشویم به تحکیم ساخت داخلی قدرت.
عضو مجمع مصلحت نظام در ادامه تصریح کرد: جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محبوب ما هم در آخرین جلسه‌ای که ما خدمت ایشان بودیم فرمودند: من هم به اتکاء بر قدرت داخلی ملت معتقدم و معلوم است که از طریق مذاکرات مسائل کشور حل نخواهد شد، بلکه اتفاقات مثبتی حداکثر ممکن است ما به دست بیاوریم و باید کار اصلی را ملت ایران با اتکاء بر دانش و منابع خودش در داخل کشور صورت بدهد و ما از این کشور انقلابی و جریان انقلابی که در این کشور است؛ کشوری بسازیم که تصمیمات استکبار جهانی که با اصل دین و مکتب ما مخالف است در محدودیت و محصوریت قرار نگیریم. بتوانیم روی پای خودمان متکی باشیم.
فیروز‌آبادی در پایان بیان داشت: هفته بسیج است و رهبر عزیز ما حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله‌العالی) فرمودند: امروز بیشتر پیشرفت‌های کشور متکی به تفکر بسیجی است. تفکر بسیجی همان تفکر امام (ره) است، همان تفکر انقلاب است؛ چون بسیجی همان علی (ع) است، بنابراین تفکر بسیجی همان مکتب علوی است و مکتب علوی هم ما را هدایت می‌کند به استحکام ساخت داخلی قدرت و ایستادگی بر سر عدالت و مقابله با ستمگران و منافقان و زرپرستان و این راه را ملت امروز باید با بیداری با هوشیاری نسبت به شرایط حساس فعلی پیش بگیرد و انشاء‌الله جلو برود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه