ندیمی: مجلس رأی خوبی به دکتر فرهادی می‌دهد

ایرج ندیمی اظهار کرد: با توجه به شواهد و اتفاقات جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان و فراکسیون اصول‌گرایان،مجلس رأی خوبی به دکتر فرهادی می‌دهد.

ندیمی: مجلس رأی خوبی به دکتر فرهادی می‌دهد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایسنا، نماینده مردم لاهیجان با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان و فراکسیون اصول‌گرایان مجلس با وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات وفناوری گفت: در جلسه امروز همه گروه‌ها و جریانات اصول‌گرا و تعدادی از اصلاح‌ طلبان حضور داشتند و دکتر فرهادی نقطه نظرات و دیدگاه‌های فنی، اجرایی و سیاسی خود را با حاضرین در میان گذاشت و برخی از نمایندگان نیز سوالاتی از ایشان داشتند که در این جلسه مطرح کردند.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این جلسه غیبت رئیس مجلس شورای اسلامی و حضور همه جریان‌های داخل مجلس از رهروان تا دوستان اقلیت در جریان پایداری و اصلاح طلب بود و همه اشخاص تأثیرگذار مجلس نظیر دکتر حداد عادل نیز در این جلسه حضور داشتند که نشان دهنده اقبال مناسب به وزیر پیشنهادی علوم از سوی نمایندگان بود.

وی در مورد صحبت‌های مطرح شده درباره دکتر فرهادی مطرح کرد: ایشان تأکید داشتند که صحبت‌های رهبری فصل‌الخطاب فعالیت‌های مختلف است و به هیچ وجه نیز به صورت جناحی عمل نخواهد کرد و به گروه خاصی بدهکار نیستند و در هیچ جریان ساختارشکنانه‌ای نیز همراه نبوده و مرزبندی‌های مشخصی نیز با خط قرمزهای نظام دارند و به آن پایبند هستند.

ندیمی در پایان تأکید کرد: به نظر من با توجه به این جلسه می‌توان گفت دکتر فرهادی بیش از ۲۰۰ رأی از نمایندگان دریافت خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه