یک بسیجی در موضع حق محکم می ایستد و ادامه راه می‌دهد

رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان با تاکید بر اینکه بسیجی می داند باید در موضع حق محکم ایستاد و ادامه راه داد گفت: بسیجی بودن الزامات اخلاقی متفاوتی دارد که بارها توسط مقام معظم رهبری گوشزد شده است.

یک بسیجی در موضع حق محکم می ایستد و ادامه راه می‌دهد

به گزارش خبرنگار سرویس فناوری ۸دی نیوز، حسن حبیبی در همایش بسیجیان کارمند گیلان در سالن اجتماعات شرکت مخابرات استان، بصیرت بخشی دینی در جامعه را مورد تاکید قرارداد و اظهار کرد: جایگاه بسیج و تفکر بسیجی در جامعه بر کسی پوشیده نیست.

بسیج ادارات باید در دستگاه های اجرایی تحول ایجاد کند

وی با تاکید بر اینکه بسیج ادارات باید در دستگاه های اجرایی تحول ایجاد کنند افزود: بسیجیان به میدان بیاییند و نگاه خدمت رسانی و کار را در جامعه نهادینه کنند.

mokhaberat00005

رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان با بیان اینکه مدیریت  جهادی دارای اصولی است که سردارانی چون شهید املاکی ،شهید قلی پور آن را به منصه ظهور گذاشتند گفت: بسیجی در میدان های مختلف وارد عرصه می شود و حرف حق را می زند و بسیجی همه چیز را الهی می بیند.

بسیجی می داند باید در موضع حق محکم ایستاد و ادامه راه داد

حبیبی با تاکید بر اینکه بسیجی می داند باید در موضع حق  محکم ایستاد و ادامه راه داد خاطرنشان کرد:بسیجی بودن الزامات اخلاقی متفاوتی دارد که بارها توسط مقام معظم رهبری گوشزد شده است.

افزایش و کیفی بخشی حلقه های صالحین در ادارات با برنامه ریزی های دقیق دنبال می شود

وی با اشاره به برگزای حلقه های صالحین در جهت تعالی بخشی بسیجیان کارمند در ادارات استان افزود: افزایش و کیفی بخشی حلقه های صالحین در ادارات  با برنامه ریزی های دقیق دنبال می شود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان افزود: پایگاه های بسیج ادرات مبنای وحدت تلقی می شوند گفت: در تنگناهایی که برای سازمان ها ایجاد می شود بسیجیان جانفشانی می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه