ارائه نوآوری در حوزه فناوری اطلاعات گیلان، تکلیف بسیجیان ماست

مدیر عامل شرکت مخابرات گیلان گفت: امروز تکلیف بسیجیان شرکت مخابرات گیلان این است که در حوزه فناوری اطلاعات راهکارها و نو آوری های جدید ارائه دهند.

ارائه نوآوری در حوزه فناوری اطلاعات گیلان، تکلیف بسیجیان ماست

به گزارش خبرنگار سرویس فناوری ۸دی نیوز، همایش بسیجیان کارمند گیلان پش از ظهر امروز (دوشنبه) در سالن اجتماعات شرکت مخابرات با حضور سردار علیزاده و جمعی از مسئولین برگزار شد.

mokhaberat00001

mokhaberat00002

رضا خضر دوست در این همایش با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی کشورهای غربی و ابر قدرت های دنیا همواره کشور ما را مورد تهدید قراردادند اظهار کرد:بسیج در این دوران همواره حضوری موثر در میدان ها و بزنگاه های حساس تاریخ معاصر کشور داشته است.

وی با تاکید بر اینکه هدف نهایی بسیج دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی است ؛افزود:بسیجیان به اختلافات قدرتی و جناح بازی های سیاسی توجه ندارند و هرگز وارد اختلافات نمی شوند.

در ارزیابی فنی شرکت مخابرات گیلان رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است

مدیر عامل شرکت مخابرات گیلان با اشاره به برگزاری مجمع شش ماهه شرکت مخابرات و ارزیابی فنی و مالی شرکت مخابرات گیلان ،خاطرنشان کرد:در کل کشور شرکت مخابرات گیلان در رتبه فنی رتبه هفتم را کسب کرد.

خضر دوست با بیان اینکه در کل کشوراز لحاظ ارزیابی فنی و مالی رتبه دوازدهم به گیلان اختصاص یافت افزود: در سال گذشته  شرکت مخابرات گیلان در رتبه ۲۴ قرار داشت.

mokhaberat00003

ارائه نو آوری های جدید در حوزه فناوری اطلاعات تکلیف بسیجیان شرکت مخابرات است

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات گیلان بیشترین تعداد ایثارگران در تمام ادرات استان  را دارا است گفت: امروز تکلیف بسیجیان شرکت مخابرات گیلان این است که در حوزه فناوری اطلاعات راهکارها و نو آوری های جدید ارائه دهند.

مدیر عامل شرکت مخابرات گیلان با اشاره به اینکه ایران در حوزه فناووری و اطلاعات ۱۰ سال از کشورهای پیشرفته عقب است اظهار کرد: تحریم ها و اتفاقات دیگری که از سوی استکبار در طول ۳۵ سال به کشور ما تحمیل شد در ایجاد این عقب ماندگی بی تاثیر نیست.

عبور از تگناهای مالی شرکت مخابرات گیلان با مدیریت جهادی برنامه ریزی می شود

خضر دوست ارائه خدمات در خور مردم گیلان در حوزه فناوری و اطلاعات را مورد تاکید قرارداد و گفت: تمام تلاش تیم مدیریتی مخابرات گیلان این است که از تگناهای مالی با مدیریت جهادی و تفکر بسیجی عبور کند.

mokhaberat00006

mokhaberat00007

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه