برنامه عملیاتی برای ترویج مقوله های راستگویی ،وفای به عهد، امانتداری تدوین شود

مسرور خواستار ارائه طرحهایی در شورای فرهنگی منطقه، به منظور اجرا در سطح منطقه آزاد انزلی شد که بدلیل کمبودها و نبود ظرفیتهای لازم در سطح استان قابلیت عملیاتی شدن را ندارند.

برنامه عملیاتی برای ترویج مقوله های راستگویی ،وفای به عهد، امانتداری تدوین شود

 به گزارش ۸دی نیوز، رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان در نخستین جلسه شورای فرهنگی منطقه آزاد انزلی که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان، امام جمعه شهرستان بندر انزلی و معاونین و مدیران سازمان عضو شورا سازمان برگزار شد بهره گیری از خرد جمعی را هدف اصلی تشکیل این شورا اعلام کرد.

 وی با قدردانی از حضور اعضای شورای فرهنگی در این جلسه مغفول ماندن اهمیت فرهنگ در مباحث اقتصادی مطرح کرد و گفت: علی رغم عنوان مناطق آزاد که تجاری صنعتی است، اقتصاد و فرهنگ به یکدیگر مرتبط بوده و از همدیگر تأثیر می پذیرند و توسعه فعالیتهای فرهنگی در سطح مناطق در برنامه های این سازمانها لحاظ شده است.

Mr-masror-dar-shorae-farhangi-1393.09.02

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی رویکردهای فرهنگی در مناطق آزاد را دو گونه بیان نمود و افزود: بررسی و برطرف نمودن مسائل و اعمال برنامه های فرهنگی از سوی سازمان منطقه آزاد که با عنایت به اختیارات مدیرعامل صورت می گیرد و رویکرد دوم نیز که از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در حال اجرا می باشد، تشکیل شورای فرهنگی است، چراکه مسائل فرهنگی را نمی توان با یک ایده و تفکر پیگیری نمود.

 مسرور خواستار ارائه طرحهایی در شورای فرهنگی منطقه، به منظور اجرا در سطح منطقه آزاد انزلی شد که بدلیل کمبودها و نبود ظرفیتهای لازم در سطح استان قابلیت عملیاتی شدن را ندارند.

 رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی تنظیم نظام نام فرهنگی منطقه آزاد انزلی را از اولویتهای کاری این شورا اعلام و اضافه کرد: باید علاوه بر بهره گیری از پتانسیل های مدیریتی، از ظرفیتها و توانمندیهای نخبگان فرهنگی استان گیلان نیز استفاده نمود تا در سایه حضور فکری این افراد از نظرات کارشناسی آنها در راستای تعالی مقوله فرهنگ در منطقه آزاد انزلی و استان گیلان بهره برد.

 وی خواستار تنظیم برنامه عملیاتی برای نهادینه کردن سه هنجار اخلاقی راستگویی، وفای به عهد و امانتداری از سوی شورای فرهنگی منطقه آزاد انزلی شد و گفت: توسعه و تعمیق این سه مؤلفه مهم اجتماعی در بدنه مدیریتی، کارشناسی سازمان منطقه آزاد انزلی می تواند الگوی مناسبی برای سایر بخشهای استان و کشور باشد، چرا که مناطق آزاد الگوی ایرانی – اسلامی توسعه کشور تا سال ۱۴۰۴ بوده و با توجه به تعاملات بین المللی در این مناطق باید در تمامی عرصه ها الگو و تصویری مناسب از جمهوری اسلامی ایران باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد
خدا بداشت چقدر شبیه دایی اش هست!!
در حاشیه