۲ میلیارد ریال اعتبار برای مصلای شهر ماسال اختصاص پیدا کرد

فرماندار ماسال از اختصاص ۲ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مصلی شهر ماسال خبر داد.

۲ میلیارد ریال اعتبار برای مصلای شهر ماسال اختصاص پیدا کرد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، محمود قاسم نژاد، در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ماسال که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد پی گیری پروژه تعریض مسیر کلید بر به ماسال را از مهمترین اولویت های فرمانداری ماسال در راستای توسعه شهرستان ماسال عنوان نمود.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان در این  جلسه از مسئولان ادارات ماسال خواست با توجه نزدیک بودن فصل سرما در اسرع وقت نسبت به اجرایی کردن پروژه ها ی عمرانی و انجام تعهدات مربوطه اقدام نمایند.

GHASEMNEZHAD-930902

فرماندار ماسال، از تخصیص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری جهت اجرای پروژه های عمرانی شهرستان ماسال خبر داد و افزود این میزان اعتبار در قالب فصول و منابع مختلف در اختیار کمیته برنامه ریزی شهرستان ماسال تامین شده است.

وی پی گیری پروژه تعریض مسیرکلیدبر به ماسال را از مهمترین اولویت های کاری فرمانداری ماسال عنوان کرد و با توجه به نقش این پروژه در توسعه شهرستان ماسال ابراز امیدواری کرد با پی گیری اداره کل راه و شهرسازی و  تخصیص اعتبار لازم هر چه زودتر بتوان شاهد تعریض کامل این مسیر باشیم.

به گفته فرماندار ماسال، پی گیری پروژه فاضلاب شهر ماسال و احداث مجتمع ورزشی اداره ورزش و جوانان  از دیگر پروژه هایی بود که جهت تکمیل آن اعتبار تخصیص داده شد.

محمود قاسم نژاد همچنین از تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث مصلای شهر ماسال و مساعدت جهت تکمیل عملیات عمرانی مساجد نیمه تمام شهرستان ماسال خبر داد.

شایان ذکر است محمد علی نجفی استاندار گیلان در اولین سفر خود به شهرستان ماسال و در پی درخواست حجت الاسلام  والمسلمین سید هادی موسوی امام جمعه ماسال مبنی بر در نظر گرفتن اعتبار برای ساخت مصلی نماز جمعه، وعده داده بود ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مصلی شهر اختصاص دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه