جامعه علمی گیلان دنبال توسعه انقلاب از راه خلق آثار جدید است

سردار هامون محمدی با اشاره به عرصه های شاخص گیلان در شکوفایی اقتصاد دانش بنیان گفت:جامعه علمی گیلان به دنبال ایجاد و خلق آثاری هستند که به توسعه کشور و انقلاب کمک کند.

جامعه علمی گیلان دنبال توسعه انقلاب از راه خلق آثار جدید است

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز ،سردار هامون محمدی در نشست تبیین نقش و جایگاه نخبگان علمی در اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر نگاه جامع به ظرفیت اقشار دانشور بسیج افزود:ظرفیت و توان اقشار دانشور بسیج درون استان با نگاه به ویژگی های گیلان مورد بررسی قرار می گیرد.

mohamadi

وی با اشاره به عرصه های شاخص گیلان در شکوفایی اقتصاد دانش بنیان گفت:جامعه علمی گیلان به دنبال ایجاد و خلق آثاری هستند که به توسعه کشور و انقلاب کمک کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه تمام تلاش دشمنان اسلام و آنهایی که در تقابل با دین هستند این است که ثابت کنند این قابلیت در دین وجود ندارد که منجر به ایجاد تحولات بزرگ شود خاطرنشان کرد:ما اعتقاد داریم که می شود با قدرت ایمان در دنیا تحول ایجاد کرد.

محمدی با اشاره به تصمیماتی که انسان در بزنگاه ها می گیرد گفت: شهید املاکی  از انسان های تراز انقلاب بود و همواره تصمیم درست را می گرفت.

وی با تاکید بر اینکه فرد در تراز انقلاب، شخصی است که روش و منش انقلابی و اخلاقی می آفریند افزود: هنر افراد در تراز انقلاب این است که قابلیت باز تولید اخلاق صدر اسلام را دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان  با بیان اینکه اخلاق صدر اسلام در انقلاب اسلامی باز تولید شد  خاطرنشان کرد:انسان در تراز انقلاب اسلامی در تراز جهاد است و هر جا که انسان با جدیت وارد شود و مسئولیت را در دست بگیرد جهاد است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه