جلسه ستاد بزرگداشت ابو الشهدا حاج رحمت قائمی برگزار شد+ گزارش تصویری

سردار نظر علی علیزاده در نشست ستاد بزرگداشت ابو الشهدا حاج رحمت قائمی مبارز دوران پیروزی انقلاب اسلامی از سال ۴۲، بابیان اینکه این مبارزه انقلابی در اولین در گیری درمدرسه فیضیه قم حضور داشت اظهار کرد: قائمی از جمله مبارزانی است که شجاعانه در مقابل استکبار ایستاد.

جلسه ستاد بزرگداشت ابو الشهدا حاج رحمت قائمی برگزار شد+ گزارش تصویری

به  گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز ، سردار نظر علی علیزاده در نشست ستاد بزرگداشت ابو الشهدا حاج رحمت قائمی مبارز دوران پیروزی انقلاب اسلامی از سال ۴۲، بابیان اینکه این مبارزه انقلابی  در اولین در گیری درمدرسه فیضیه قم حضور داشت اظهار کرد: قائمی از جمله مبارزانی است که شجاعانه در مقابل استکبار ایستاد.

وی با اشاره به زندگی ساده و بی آلایش قائمی افزود: این عالم وارسته با تقدیم دو فرزند شهید و پنج فرزند جانباز ،نمونه‌ای از عشق و ارادت مردم گیلان به ادامه دادن راه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است

دبیر ستاد بزرگداشت ابو الشهدا حاج رحمت قائمی با اشاره به زندگانی معنوی مرحوم حجت الاسلام قائمی  ، گفت: ولایتمداری و دفاع از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی از ویژگی های بارز این شخصیت وارسته بود.

علی زاده  با بیان اینکه قائمی هیچ انتظار و توقعی از نظام و انقلاب نداشت تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب و تا به امروز لحظه ای نبود که قائمی ذره ای از خط امام و ولایت فاصله بگیرد.

وی بررسی و تحلیل  نوع و عملکرد قائمی در بزنگاه های مهم سیاسی را مورد تاکید قرارداد و گفت:این روحانی مبارز همواره در میدان مبارزه میداندار  و جلو دار بود.

 

رییس مجمع عالی بسیج گیلان با تاکید بر اینکه حجت الاسلام قایمی با منش انقلابی حرکت می نمود تصریح کرد: این روحانی مبارز دلبستگی صدرصدی به انقلاب اسلامی ایران داشت

علی زاده  با بیان اینکه قائمی با حساسیت به تحلیل و بررسی مسائل سیاسی و اجتماعی می پرداخت افزود:قائمی همواره خود را بدهکار انقلاب می دانست

وی تحلیل  بررسی ابعاد گوناگون شخصیت این روحانی مبارز انقلابی را مورد تاکید قرارداد و گفت:این بزرگوار می تواند به یک الگوی انقلابی تبدیل شود

 

رییس مجمع عالی بسیج گیلان کوتاهی در ثبت ملی کردن خانه روحانی مبارز قائمی را مورد تاکید قرارداد و افزود: نسل های بعدی باید با کسانی که انقلاب را پی ریزی کردند آشنا شوند.

علی زاده با بیان اینکه ثبت ملی شدن خانه حجت الاسلام قائمی پی گیری می شود گفت:این روحانی مبارز فراتر از مسائل جناحی عمل می کرد و باید برای نسلهای انقلابی در ابعاد گوناگون به عنوان الگو مطرح شود.

وی از برگزاری مراسم اربعین حجت الاسلام قائمی در ۱۵ آذر ماه در حسینیه حضرت ابو الفضل سپاه قدس گیلان خبرداد و گفت: باید تلاش شود تا این سرمایه عظیم فرهنگی گیلان بیشتر شناخته شود.

setad-ghaemi (11) setad-ghaemi (8) setad-ghaemi (10) setad-ghaemi (7) setad-ghaemi (2) setad-ghaemi (3) setad-ghaemi (4) setad-ghaemi (5) setad-ghaemi (6) setad-ghaemi (1)با

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه