از حیثیت اعضای شورا در هر زمان دفاع می کنم/ آبروی شورا آبروی من است

سید رضا موسوی روزان در شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی رشت با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد:راه و رسم بسیج شهادت طلبی است و بسیج مدرسه عشق است.

از حیثیت اعضای شورا در هر زمان دفاع می کنم/ آبروی شورا آبروی من است

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی نیوز، سید رضا  موسوی روزان در شصت و نهمین جلسه  شورای اسلامی رشت با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد:راه و رسم بسیج شهادت طلبی است و بسیج مدرسه عشق است.

وی با تاکید بر اینکه در هشت سال دفاع مقدس  بسیج بیشاز ۸۵ هزار شهید تقدیم اسلام کرد افزود:در بحران های انقلاب بسیج به عنوان  بازوی اجرایی  یه فرمان و لایت فقیه در همه صحنه ها حضور داشت

عضو شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه بسیج در تمای حوزه های سیاسی اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی نقش آفرینی می کند گفت:بسیج و پیوندگی ناگسستنی با انقلاب اسلامی دارد .

موسوی روزان با تاکید بر ایمان بسیجی ؛اعتقاد بسیجی ؛عمل بسیجی خاطرنشان کرد: از آبرو و حیثت اعضای شورا در هر مکان و در هر زمان دفاع می کنم چرا که آبروی اعضای شورای شهر را آبروی خود تلقی می کنم و حاضر نیستم کوچکترین لطمه ای به اعضای شورا وارد شود.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه همگان باید توجه داشته باشیم که شورای شهر رشت به اندازه کافی آسیب دیده است افزود: هیچکدام از ما اعضا شورا نباید اجازه دهیم که دیگر خطرهای جدی شورا را تهدید کند.

وی با تصریح بر اینکه وجود تفاوت در سلایق اعضای شورا طبیعی است گفت:نباید تفاوت در سلایق اعضای شورا باعث قهر و جدائی در بیا اعضا شود.

موسوی روزان با اشاره به اینکه مردم شهر به شدت گفتار و کردار اعضای شورا را مراقبت می کنند تصریح کرد:ما نیزباید مراقبت کامل از خود داشته باشیم.

وی تعامل و نزدیکی اعضای شورا با ارکان های مقدس اسلامی در استان را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: در راس همه نهادها نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان و استاندار به عنوان نماینده دولت است.

وی همکاری و تعامل با رئیس کل دادگستری استان ،دستگاه های امنیتی ،اطلاعاتی و نظارتی ،نمایندگان مجلس و سایر دستگاه ها را مورد تاکید قرارداد و افزود: همه اعضای شورا برای پیشبرد اهداف کاری خود به عنوان یک ضرورت باید تعامل خود را با دستگاه ها دنبال کنند و طبیعی است که هر چقدر این تعامل بیشتر باشد نفعش را مردم می برند و مشکلات مردم بهتر و راحت تر حل می شود.

عضو شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه چالش و مشکل با هریک از دستگاه ها پیشرفت و توسعه شهر را به عقب می اندازد تصریح کرد:همه اعضای شورا به این نکته توجه کنند چراکه آسیب به کلیت شورا و روند کاری شورا در صورت عدم توجه خواهد رشید.

موسوی روزان دقت در تدوین بودجه سال ۹۴ را مورد تاکید قرارداد و گفت: در امد پایدار و طرح ها و پروژه های عمرانی به شکلی پیش بینی شود که مردم تحول را ببینند و لمس کنند

وی با اشاره به جذب سرمایه گذار افزود: زیباسازی شهر از نکاتی است که نباید از یاد ببریم.

عضو شورای شهر رشت توجه به وضعیت حقوقی و رفاهی پرسنل شهرداری را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری رشت هم اکنون ۳۸ روز است که با سرپرست اداره می شود و مردم شهر ما منتظرند که هر چه سریعتر انتخاب شهردار انجام شود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه