یک گیلانی مدیرکل بنیاد شهید استان تهران شد

با حکم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، نادر نصیری‌صیقلان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران شد.

یک گیلانی مدیرکل بنیاد شهید استان تهران شد

به گزارش ۸دی نیوز، نادر نصیری مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌های گیلان و قزوین با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران منصوب شد.

نصیری از مدیران موفق بنیاد شهید کشور است که سابقه دو دهه مدیریت در حوزه خدمت به ایثارگران و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را در کارنامه خود دارد.

در حکم انتصاب نصیری آمده است:نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقمندی شما به جامعه ایثارگری، جناب عالی را به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران منصوب می نمایم.

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آنها، پشتوانه های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند.

خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل(ره) خدمت به نبی اکرم(ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل های نورانی و جانهای لبریز از صفا و نورانیت است.

امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و سرمایه های، سازمان با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار شهادت به نحو احسن به کار گیرید.

توفیق جنابعالی را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد متعال خواستارم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه