نشست تعاملی مدیر کل و معاونان صدا و سیمای گیلان با فرمانده انتظامی استان

نشست تعاملی مدیر کل و معاونان صدا و سیمای استان گیلان با دعوت فرمانده انتظامی استان گیلان روز گذشته در ستاد پلیس استان برگزار شد.

نشست تعاملی مدیر کل و معاونان صدا و سیمای گیلان با فرمانده انتظامی استان

به گزارش ۸دی نیوز نشست تعاملی مدیر کل و معاونان صدا و سیمای استان گیلان با دعوت فرمانده انتظامی استان گیلان روز گذشته در ستاد پلیس استان برگزار شد.

“نصرپور” مدیر کل صدا و سیمای استان گیلان در این نشست  پس از ارائه کار خواسته های معاونت اجتماعی پلیس گیلان برای پوشش برنامه های متنوع هفته ناجا و دیگر فعالیتهای پلیس، گفت: علیرغم اینکه حجم ماموریت ها و فعالیتهای پلیس با امکانات و مقدوراتش همخوانی نداشته، توانسته نتایج خوبی بدست آورد.

 وی با اظهار امیدواری از اینکه ارتقای کیفی برنامه ها موجب ارتقاء احساس امنیت در جامعه شود، افزود: صدا و سیما قادر است فعالیت پلیس را با زبان هنر به جامعه ارائه دهد.

 نصرپور مشارکت بیشتر پلیس در کارهای خبری و تصویری، آموزشی پلیس در زمینه های مرزبانی، فن آوری و ارتباطات اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر، آگاهی اجتماعی و.. خواستار شده و تصریح کرد: سقف صدا و سیما برای انجام کارها و فعالیتهای پلیس محدود نبوده، زیرا صدا و سیما معتقد است توفیقات و حل مشکلات جامعه در گرو تامین امنیت در جامعه می باشد.

 وی به هجمه تبلیغات دشمن در فضای مجازی اشاره و اظهار داشت: فعالیت پلیس در فضای مجازی درخور توجه است و صدا و سیما از فعالیت پلیس در این راستا نیز استقبال خواهد کرد.

سردار ابراهیم قائد رحمتی فرمانده انتظامی استان گیلان نیز در این نشست بر اهمیت رسانه جهت ایجاد نگرش برای مشارکت در تامین امنیت اجتماعی تاکید نمود و گفت: پلیس در تمامی زمینه ها آمادگی همکاری با صداو سیما را دارد.

سردار ابراهیم قائد رحمتی افزود: انعکاس واقعیتها با زبان هنر تاثیری نافذ در جامعه داشته و پیشگیری اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست معاونان رادیو، خبر و سیمای صدا و سیما و پلیس های تخصصی هرکدام نظرات خود را درخصوص استفاده بهینه از ظرفیت رسانه ارائه نمودند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه