تبعیت از ولایت فقیه و تکیه بر تفکر بسیجی راه پیروزی در مذاکرات هسته‌ای

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی بیانیه ای را منتشر کرده است.

تبعیت از ولایت فقیه و تکیه بر تفکر بسیجی راه پیروزی در مذاکرات هسته‌ای

به گزارش ۸دی نیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی بیانیه ای را منتشر کرده است که به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجیم». امام خمینی(ره)

به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار جهانی و منافع آنها در ایران توطئه‌ها و فتنه‌های شیاطین علیه ایران اسلامی روز به روز گسترش یافت. در چنین شرایطی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و فرمودند: «مملکتی که ۲۰ میلیون جوان دارد باید بیست میلیون ارتش داشته باشد.»

خمینی کبیر (ره) چند سال بعد با بصیرت و آینده نگری، ضرورت‌های حضور بسیج در دانشگاه‌ها را به عنوان مراکز تربیت متخصصان آینده کشور دریافتند و فرمان تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه را صادر کردند.

اینک در این برهه از زمان، بسیج و به ویژه بسیج دانشجویی از شکل یک مجموعه نظامی و دفاعی فراتر رفته و با کارایی بالا در عرصه‌های مختلف در راستای اهداف و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد . بی‌شک شجره طیبه بسیج در بخش‌های سیاسی، اجتماعی، سازندگی، فرهنگی، محرومییت‌زدایی، دفاعی و … در صعب العبورترین روستاها و شاخص‌ترین آن خلق حماسه ۸ سال دفاع مقدس، ۸ ماه دفاع مقدس در جریان فتنه ۸۸ و مقابله با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی خود را مجموعه متهد به نظام و ولایت نشان داده است.

اما دانشجویان بسیجی امروز به سران ۱+۵ برای چندمین بار می‌گوییم جمهوری اسلامی ایران به فرموده امام خامنه‌ای تکنولوژی بمب اتم را حرام دانسته و خلع سلاح هسته‌ای کشورهای دیکتاتور را خواستار بوده و هیچگاه به‌دنبال بمب اتم نیست، چرا که بمبی به نام بسیج از دل این ملت درست شده است که امتحان خود را در عرصه‌های مختلف با بهترین نمرات پشت‌سر گذاشته، لذا استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای را حق مسلم جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم و در مقابل دشمنان که می‌گویند همه گزینه‌ها روی میز است، می‌گوییم که بدانند ما هم در مقابل گزینه‌ها بسیج را روی میز داریم.

ما به مسئولان کشور به ویژه مذاکره کنندگان هسته‌ای نیز می‌گوییم که در مذاکره با دشمنان اسلام و ایران، تنها راه پیروزی، تبعیت از ولایت‌فقیه و تکیه بر تفکر بسیجی و جهادی است. از مسئولان انتظار داریم بدون توجه به نتیجه مذاکره با دشمنان، به فکر رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه باشند.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان غیور شجاع در جهت تحقق سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: «دانشجوی بسیجی دشمن کمین گرفته را از یاد نمی‌برد و غافلانه خو و دانشگاه و کشورش را به دست تطاول دشمن نمی‌سپرد»، حرکت کرده و بار دیگر به رهبر و مرادمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) اعلام می‌داریم که حاضریم در خط ولایت و با سلاح ایمان و علم تا آخرین قطره خون ناقابل خود را در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ع) و انقلاب اسلامی فدا کنیم. والسلام

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه