استاندار یزد را برکنار کنید

باید از وزارت کشور و وزیر مدعی اصولگرایی آن سوال کرد که در برابر این اقدام ضدامنیت ملی استاندار یزد، چه واکنشی نشان خواهند داد؟

استاندار یزد را برکنار کنید
 به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خیبرآنلاین، ستاندار یزد در اقدامی خلاف مصوبه شورایعالی امنیت ملی، علاوه بر دیدار با یکی از سران فتنه، خبر این دیدار و تصاویر آن را در سایت رسمی این استانداری منتشر کرد.
سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد، روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه به دیدار محمد خاتمی (یکی از سران فتنه) رفت و به گفته خود، جهت روند برخی فعالیت ها در این استان، از آن فتنه گر کمک خواست.
به نوشته سایت استانداری یزد، وی در این دیدار ضمن ارایه گزارش مبسوطی از فعالیت های صورت گرفته در یزد، جهت برخی فعالیت ها از جمله احداث یک سد و آبرسانی به این استان خواستار مساعدت خاتمی شد! آن فتنه گر نیز ضمن تشکر از فعالیت های استاندار، جهت اجرای خواسته های وی، قول مساعد داد!؟
اینکه محمد خاتمی همینک چه مسئولیتی دارد و براساس کدام شرح وظیفه، یک استاندار باید به وی گزارش مبسوط دهد، سوال مهمی است که باید میرمحمدی و مسئولان وزارت کشور به آن پاسخ دهند.

775754

طبق نظر اکثر حقوقدانان و نیز شخصیت های برجسته و آشنا به مسایل حقوقی کشور مانند آیت الله جنتی و آیت الله آملی لاریجانی، حکم سران فتنه (خاتمی و موسوی و کروبی) به جهت آتش افروزی ها و ایجاد بلوا و فراهم کردن زمینه شهادت و مرگ دهها فرد، اعدام است که همینک، با عطوفت نظام اسلامی مواجه شده و اجرای عدالت برای آنان به تاخیر افتاده است.
از طرفی، طبق مصوبه شورایعالی امنیت، انعکاس تصاویر و اخبار سران فتنه در رسانه های عمومی ممنوع است.
جالب اینجاست که سایت استانداری یزد، در اقدامی برای پاک کردن صورت مساله و فرار از مخمصه ای که در آن گرفتار شده، به صورت ناشیانه خبر این دیدار را از صفحه مذکور پاک کرده و این درحالی است که همانگونه که در تصویر ذیل قابل مشاهده است، همینک در قسمت آدرس آن صفحه، عبارت “دیدار استاندار یزد با حضرت(!؟) حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی” وجود دارد اما در محتوای آن، صفحه اصلی سایت استانداری را جایگزین شده است!

5676771
حذف ناشیانه خبر دیدار استاندار با یکی از سران فتنه. در آدرس خبر دقت کنید

745758174874

انتشار خبر و عکس دیدار استاندار با یکی از سران فتنه در سایت استانداری (قبل از حذف)

اینک، باید از وزارت کشور و وزیر مدعی اصولگرایی آن سوال کرد که در برابر این اقدام ضدامنیت ملی استاندار یزد، چه واکنشی نشان خواهند داد؟ آیا برگزاری آن دیدار در دفتر یکی از سران فتنه و نیز، انتشار خبر و تصاویر آن در سایت استانداری که با بودجه بیت المال اداره می شود و در ادامه، حذف ناشیانه خبر به جای بیان توضیحات و عذرخواهی رسمی، راهی جز برکناری و توبیخ استاندار را باقی می گذارد؟

حضرت امام خامنه ای در دیدار سال جاری خود با اعضای هیات دولت یازدهم که شامل تذکرات متعددی بود، فرمودند: “مساله فتنه و فتنه‌گران از مسایل مهم و از خطوط قرمز است که آقایان وزرا باید همان‌گونه که در جلسه‌ رای اعتماد خود بر فاصله‌گذاری با آن تأکید کردند، همچنان بر آن پایبند باشند.”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
آقامعالی
تا کور شود هر آنکه نتواند دید جلیلی یا قالیباف رای نیاورده که استاندارش بره با مصباح یزدی دیدار کنه. روحانی رای آورده. با حمایت خاتمی و هاشمی هم رای آوره. روحانی هم در بیانیه تشکرش بعد از انتخابات از اینها اسم آورد و قدردانی کرد. استاندارهاش هم حق دارن با این دو بزرگوار دیدار کنند و از بیاناتشون بهره ببرند. اینقدر بغض و کینه نداشته باشید. اینقدر نفرت پراکنی نکنید. برای یک بار هم که شده سعی کنید دلها رو بهم نزدیک کنید به جای این همه تهمت و افترا آقامعالی
علی در پاسخ به آقامعالی
شما هم دلتان را به کسی که به حریم خانه شما تجاوز کرده تقریب می کنید .
رهگذر
سلام مثلا چرا عکس خاتمی رو صورتشو سیاه کردین عکسشو کامل میذاشتین مردم میدیدند بعضی از کار هاتون واقعا خنده دار و مضحکه
تالشی در پاسخ به رهگذر
واسه این عکسشو سیاه کردن که مخاطبای سایت چهره زیبا،نورانی و خندان و بانشاط و امیدبخش سید محبوبمان را نبینند...
saeid
تاسف باره ... باید به حال حزب اللهی های یزد خون گریه کرد
محمد
اینقدر لیلی به لالای این آقایون گذاشتن که حالا امر بر اینها مشتبه شده است. از اون اول اگه تنبیه درست حسابی براشون میزاشتن کنار ؛ دم در نمی آوردن که هر کاری بکنن راست میگن دیگه همه کاره اونا هستن و دولت در سایه هستن. روحانی فقط فرمایشی کار می کنه .
دشمن شناس
متاسفم که شما نمیفهمید خاتمی و ...چه کردند قانون شورای امنیت ملی زیر پا گذاشته شد توسط استانداردولت مدعی قاون مداری /عکسش چرا منتشر شده؟
دشمن شناس
منظورم امثال اقامعالی و... هست چقدر اشوب کشیده شد کشور راه اعتراض کشتن وناامنی و توهین به مقدسات نیست که در فتنه 88 شد متاسفانه
سید
این سران فتنه چقدر قیافش آشنا هستش !!!
منصوری
جناب آقا معالی لطفا شرط ادب و انصاف را رعایت کنید ، شما چطور به خود اجاز می دهید جناب آیت الله مصباح خدمات بسیاری برای نظام انجام دادند و به تعبیر مقام معظم رهبری مطهری زمان هستند با افراد معلوم الحال که ضربات سنگینی به نظام وارد ساختند مقایسه نمایید؟ یادتان باشد بخاطر تک تک الفاظ و کلماتی که استفاده می نماییم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.
سید حسینی
هردم از این باغ بری می رسد ... تازه تر از تازه تری می رسد ... آقای روحانی ببخشید جناب حسن فریدون ، لطفا استعفا بدید مارو راحت کنید ، اون از وزرای پیرمردتون ، اینم از استاندارانتون که سران رفیق فابریک فتنه هستن !!!
جواد
اگرطبق مصوبه شورای عالی امنیت انتشاراخبارپیرامون سیدمحمدخاتمی ممنوع هست وپس ازحضورایشان درپای صندوق انتخابات مجلس که پس ازفتنه88برگزارگردید همچنان ادامه دارد نباید دیدارو اخبارمر تبط به ایشان منتشرشود البته جادارد نظربه شرکت ایشان درانتخابات ذکرشده نسبت به 2نفرمذکورباملاحظه بیشتری برخوردشود بنظرم آقای هاشمی هم دست کمی از این بنده خدانداشته بهتراست انصاف داشته باشیم وتبعییض آمیز برخوردنکنیم حداقل خواهشم این است است که تصاویر مخدوش راحذف نمایید.بنظرم باادامه این وضع ونپذیرفتن وی دردامن انقلاب و ندادن فرصت جبران اشتباهات ایشان رابسمت ضدانقلاب هل می دهیم که این کار هنر نمی باشد.
در حاشیه