هرکس برای اعتلای نظام تلاش کند بسیجی است/هدف دشمن طولانی کردن مذاکرات هسته ای است

حجت الاسلام شمس الدین: در سالهای پس از انقلاب این بسیجیان بودند که در کنار سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی خوش درخشیدند و به هر منطقه ای که وارد شدند همه فعالیت ها با موفقیت انجام شد.

هرکس برای اعتلای نظام تلاش کند بسیجی است/هدف دشمن طولانی کردن مذاکرات هسته ای است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از افق انزلی، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه بندرانزلی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به جملاتی از مقام معظم رهبری در رابطه با بسیج بیان کرد: پس از وقوع انقلاب اسلامی ایران دشمن از همان ابتدا فعالیتش را آغاز کرد و آن چیزی که توطئه دشمن را خنثی نمود بسیج و خروش مردمی بود.

وی افزود : در سالهای پس از انقلاب این بسیجیان بودند که در کنار سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی خوش درخشیدند و به هر منطقه ای که وارد شدند همه فعالیت ها با موفقیت انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت حضور نیروی مقاومت در تمامی عرصه ها تصریح کرد: ما بسیج را محدود نمی دانیم ، هر کس برای اعتلای نظام و حل مشکلات مردم تلاش می کند بسیجی است.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

وی با اشاره به قدرت نظامی ، علمی و اعتقادی بسیج اظهار کرد: در اوج تحریمهای جوانهای بسیجی این مرز و بوم به تکنولوژی پیشرفته ترین پهباد آمریکایی دست پیدا کرده و در یک مدت کوتاه نمونه ای کامل تر از آن را ساختند ، دشمن خودش می داند که چه ضربه سنگینی خورده است.

خطیب جمعه بندرانزلی گفت: آری تحریمها فلج کننده است ولی نه برای ملتی که روحیه بسیجی دارد و رهبری بصیر و با دانش که همه جوانب را در نظر می گیرد در راس آن قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با انرژی هسته ای افزود: در بحث مذاکرات هسته ای به فرموده مقام معظم رهبری همه کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند فرزندان انقلابند ، بنابراین کسی که در این عرصه فعالیت می نماید بسیجی است. چرا که با در حال مذاکره با دشمنان قسم خورده نظام هستند ، آنهم مذاکره ای که دشمن برای لحظه به لحظه آن برنامه دارد.

وی افزود: هدف دشمن از این مذاکرات این است که زمان را طولانی نماید و بعد از مدت بیست تا سی سال نسل امروزی رو به افول رفته و نسل آینده نیز مطالبه ای در رابطه با انرژی هسته ای نداشته باشد و تمام صنایع پیشرفته هسته ای نیز از دور خارج شود. کما اینکه می بینید در بین جوانان و مردم ترویج می کنند ، که اصلا انرژی هسته ای میخواهیم برای چه؟

وی در پایان افزود: ما در مذاکرات هسته ای خطوط قرمزی داریم که دشمن نباید در آنها دخالت کند ، غنی سازی بر اساس نیاز جمهوری اسلامی خط قرمز است ، حفظ نطنز و فردو خط قرمز است ، آب سنگین اراک و برخورداری از تاسیسات هسته ای خط قرمز است و دشمن بداند که اگر توافقی حاصل شود تمامی تحریم ها باید به یکجا لغو شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه