بسیج اصلی ثابت در جامعه است

حجت الاسلام عبدالله زاده خطیب جمعه لاهیحان گفت:بسیج شجره پاکی است که بدون درنظر گرفتن منافع سیاسی پا به عرصه می گذارد.

بسیج اصلی ثابت در جامعه است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، حجت الاسلام عبدالله زاده ظهر امروز در دیدار شورای فرماندهی سپاه ناحیه لاهیجان که در دفتر امام جمعه لاهیجان برگزار شد با بیان اینکه بسیج شجره طیبه پاکی است که بدون در نظر گرفتن منافع سیاسی و اقتصادی پا بر عرصه جامعه می گذارد افزود : امروز همه اقشار جامعه اعم از پزشکان و مهندسان بسیجی هستند و در هر قشری بسیجیان فعالیت و حضور مستمر دارند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) هیچ گونه تعارفی با کسی نداشت و سخنانش را بدون تعارف بیان می کردند افزود: ایشان درباره بسیج فرمودند که کاش من هم بسیجی بودم و خداوند من را با بسیجیان محشور کند.

حجت الاسلام عبدالله زاده با بیان اینکه امروز بسیج به عنوان یک اصل ثابت در جامعه فعالیت های فرهنگی چشمگیری دارد افزود : یگانه یار و یاور نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه همین بسیجیان هستند.

وی با بیان اینکه من آرزو می کنم که روزی بسیجیان تمامی کارهای نماز جمعه را پیش ببرند افزود : گاهی خودمان ارزش کارها را پایین می آوریم در حالی که ارزشی که بدست می آوریم از دین و نماز است.

نماینده ولی فقیه در لاهیجان با بیان اینکه سایر دستگاه ها برادران ما هستند ولی رابطه من با سپاه و بسیج همیشه خوب بوده است افزود:ارزشی که برای بسیج و سپاه قائلم برای دیگر دستگاه ها نیستم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه