بسیاری از مشکلات با فرهنگ بسیجی حل می شود

فرماندار شهرستان ماسال در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان ماسال، بسیج را فراتر از یک نیروی نظامی و دفاعی و بمثابه یک فرهنگ دانست که پیروی از ولایت فقیه و ایثارگری از مؤ لفه ها این فرهنگ محسوب می گردد.

بسیاری از مشکلات با فرهنگ بسیجی حل می شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، محمود قاسم نژاد با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تاسیس بسیج مستضعفین در سال ۱۳۵۸ اظهار کرد: حضور بسیج در حوادث مختلف بعد از انقلاب اسلامی از جمله ۸ سال دفاع مقدس، موجب حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: بسیج به واسطه حضور همه آحاد مردم  چه آنهایی که در صحنه جنگ حضور داشتند و چه آنهایی که در پشت جبهه ها از رزمندگان پشتیبانی می کردند توانست در طول ۸ سال دفاع مقدس در مقابل هجمه های فیزیکی دشمن مقابله نماید.

فرماندار ماسال بسیج را فراتر از یک نیروی نظامی و دفاعی و بمثابه یک فرهنگ دانست و افزود: پیروی از ولایت فقیه و گذشتن از خود در قبال احیای جامعه اسلامی از شاخصه های فرهنگ بسیج محسوب میشود.

857
قاسم نژاد ادامه داد: شهدای گرانقدر با همین تفکر بسیجی با اخلاص کامل، وجود خویش را نثار انقلاب اسلامی کردند و ما امنیت امروز کشورمان را مدیون همان جانفشانی ها هستیم بنابراین جا دارد در طول هفته بسیج یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و دلاورمردی های غیورانه بسیجیان سرافراز را گرامی بداریم و زمینه تبیین و انتقال این فرهنگ به نسل جوان را فراهم آوریم.

وی با تاکید بر لزوم به کارگیری این فرهنگ در سطح ادارات و کارگزاران دولتی یادآور شد: بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی امروز که در کشورمان وجود دارد با همین تفکر و فرهنگ بسیجی قابل حل است.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال نیز در این جلسه، برگزاری رزمایش سراسری ۵ آذر با عنوان شکوه پایدار، برگزاری یادواره های شهداء و نشست های بصیرتی، برپایی نمایشگاه تولیدات خانگی بسیج و کارگاه آموزش مشاغل خانگی  را از جمله مهمترین برنامه های هفته بسیج شهرستان ماسال عنوان کرد و افزود همانگونه که بسیج در ۸ سال دفاع مقدس توانست تهدیدات دشمن علیه کشورمان را دفع کند امروز نیز باید در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان احساس مسئولیت نماییم و با کار فرهنگی حساب شده، از ترویج ارزشهای ضد اسلامی در سطح خانواده ها جلوگیری نماید.

سرهنگ سعید بابایی افزود امروز دشمن در قالب برنامه های ماهواره ای و با استفاده از شبکه های اجتماعی ارتباطی تلاش می کند در خانواده ها نفوذ نماید و با تغییر فرهنگ آنها موجب از هم گسیختگی خانواده ها شود.

وی تاکید کرد با اطلاع رسانی صحیح به مردم در خصوص عوارض اجتماعی و تاثیرات مخرب برنامه های ماهواره ای موجبات آگاهی بخشی به آنان و جلوگیری از ترویج ارزشهای غربی و ضد اسلامی را فراهم نماییم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه