حضور فعال بسیج در عرصه های مختلف، استمرار جریان انقلاب اسلامی است

در آستانه هفته بسیج دیدار فرماندهان و مسوولان بسیج با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد.

حضور فعال بسیج در عرصه های مختلف، استمرار جریان انقلاب اسلامی است

به گزارش ۸دی نیوز، سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان در این نشست ضمن تبریک این ایام گفت: شجره طیبه بسیج با نگاه بلند حضرت امام خمینی (ره) و به منظور ایجاد حکومت جهانی و زمینه سازی ظهور امام عصر(عج) تشکیل و نهادینه شد.

سردار محمدی به عرصه های مختلف بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: امروز بسیج در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی مقاومتی، فرهنگی و دفاعی حضور فعال دارد و این امور در استمرار جریان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان از وضعیت فرهنگی انتقاد کرد و افزود: متأسفانه برخی از دستگاههای وظایف محوله خود را به درستی انجام نمی دهند و این بسیج است که در دور ترین نقطه از شهر و روستا حتی در مناطق صعب العبور درگیر کارهای فرهنگی و عمرانی است.

هامون محمدی گزارشی از رشد علمی جامعه توسط بسیج علمی پژوهشی ارائه داد و عنوان نمود: امروزه بسیاری از اختراعات و تولیدات علمی از اثار بسیجیان عزیز است که باعث افتخار کشور هستند.

وی از ایجاد و راه اندازی بنگاه های اقتصادی در خانواده ها نیز گزارشی ارائه کرد و افزود: از ابتدای سال ۹۲ تا اکنون ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به بسیجیان که دارای پروژه های اقتصادی هستند پرداخت شده است و از ابتدای سال ۹۳ تاکنون ۱۳ میلیارد اعتبار پرداخت شده است که تا پایان سال باید مابقی اعتبارات پرداخت گردد.

سردار هامون محمدی از دیگر فعالیت های این نهاد حضور در دیگر عرصه ها یادآوری کرد و اذعان داشت: بسیج برخود مفتخرست که پابه پای مردم در همه عرصه ها حضور دارد و همگام بودن با مردم در برف و بحران های طبیعی نمونه بارز این خدمات است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه