شما بسیجیان بچه های معنوی و انقلابی رهبر هستید / همه باید به این نتیجه برسند که بدون بسیج نمی توانند کار کنند

آیت الله قربانی بسیج را فراتر از حضور در مناطق جنگ خواند و خاطرنشان کرد: امروزه بسیج فقط حضور در عرضه های نظامی نیست و باید در دانشگاه و آموزش و پرورش و کشارزی و صنعت نیز حضور داشته باشد.

شما بسیجیان بچه های معنوی و انقلابی رهبر هستید / همه باید به این نتیجه برسند که بدون بسیج نمی توانند کار کنند

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با مسئولان و فرماندهان بسیج گیلان ضمن تبریک هفته بسیج راه دستیابی به اقتصاد مقاومتی را تبیین کرد و گفت: ما باید سرزمین ها و استعداد های خود را بشناسیم و امکانات را فراهم کنیم و بسیج امکانات و منابع را در جهت افزایش تولید بکار ببریم. این یعنی اقتصاد مقاومتی.

وی بسیج را بازوی توانمند در بخش اقتصادی خواند و گفت: بسیج بعنوان یک تشکل می تواند به صورت هدفمند و منسجم برای کمک به پیکره اقتصاد و دستیابی به اقتصاد مقاومتی تلاش کند.

didar (10)

آیت الله قربانی بسیج را فراتر از حضور در مناطق جنگ خواند و خاطرنشان کرد: امروزه بسیج فقط حضور در عرضه های نظامی نیست و باید امروز در دانشگاه و آموزش و پرورش و کشارزی و صنعت نیز حضور داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان تذکری را نیز بسیجیان داد و یادآور شد: بسیج نباید بعنوان یک دکان تلقی بشود. باید جوری تعامل بوجود اورد که همه طرفدار بسیج باشند و تلاش کنند در ادارات و مساجد و اماکن دیگر بسیج تشکیل بشود.

امام جمعه رشت همچنین از مشورت کردن دستگاه ها ابراز امیدواری کرد و گفت: اگر کسی برای پیشبرد اهداف با ما مشورت می کند و شورا تشکیل می دهد خوب است و می تواند مشکلات را کم کند.

وی افزود: اگر در پیشبرد اهداف سپاه و بسیج و اطلاعات نباشند، برای کشور ضررهایی ایجاد می شود.

didar (11)

نماینده ولی فقیه در پایان درد دل دوستانه ای را نیز در بین فرماندهان و مسوولان بسیج عنوان نمود و گفت: شما بچه های اعتقادی رهبر هستید و باید تلاش کنید تا اختلافات کم شود. همه مثل شما حرف رهبر را گوش نمی کنند، خیلی ها ممکن است پشت سر رهبر بدون وضو نماز بخوانند ولی شما با اعتقاد کار می کنید و این بسیار پسندیده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه