تفکر بسیجی اشاعه دهنده خدمت به محرومان و آحاد مردم است/ بهسازی ۱۱۰ مدرسه توسط بسیج سازندگی گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تاسیس بسیج توسط امام راحل نشان از اهمیت دادن امام به مردم است گفت:امام اینگونه نشان داد که حل مشکلات کشور بدون حضور مردم ممکن نیست و مردم از راه بسیج در امور استان و کشور دخالت دارند.

تفکر بسیجی اشاعه دهنده خدمت به محرومان و آحاد مردم است/ بهسازی ۱۱۰ مدرسه توسط بسیج سازندگی گیلان

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز ،سردار هامون محمدی در جمع خبرنگاران به مناسب هفته بسیج با بیان اینکه بسیج به منظور دفاع و ترویج ارز های اسلامی تشکیل شده است اظهار کرد:بسیج مهم ترین ابراز برای عملی کردن عقیده مردم در دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه مهم ترین مکانی که بتواند اراده مردم را به منحصه ظور برساند بسیج است افزود: تفکر بسیجی تفکری است که خدمت به محرومان و آحاد مردم را ترویج و اشاعه می‌دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به پنج مرحله پیروزی انقلاب اسلامی، شکل‌ گیری انقلاب اسلامی در فروردین ۵۸، تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی، تصریح کرد : جامعه اسلامی باید ویترین مناسبی را به جهانیان ارائه دهد و مجموعه توانمندی ها منجر می شود که یک جامعه الگو اسلامی شود.

IMG_20141118_131234

محمدی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی افزود: مشکلات اقتصای امروز ناشی از عدم مدیریت است و اقتصاد مقاومتی به معنای پیدا کردن لایه های پنهان است. امسال ۱۲۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی بسیج در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

وی با این توضیح که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی بسیج وارد عرصه شده و بیش از ۲۰ هزار پروژه اقتصاد مقاومتی را در بخش تولید و با استفاده از ظرفیت‌های پنهان به بهره‌برداری رسانده است اظهار کرد: امسال یک‌هزار و ۲۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی بسیج در این استان به بهره‌برداری می‌رسد و ۳۳۰ میلیارد ریال پروژه‌ اقتصاد مقاومتی گیلان در سال‌های ۹۲ و ۹۳ به بهره‌برداری رسید. ۳۶۵ برنامه در هفته بسیج امسال در گیلان برگزار می شود

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام این خبر که تا پایان امسال ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان ایجاد طرح‌های اقتصاد مقاومتی ارائه می‌شودافزود: ۳۶۵ برنامه در هفته بسیج امسال در گیلان برگزار می شود وی با تاکید بر تکیه بر توانمندی های داخلی افزود:بسیج مجموعه ای برای ماندگاری روند توسعه و تقابل با دنیای استکبار است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تاسیس بسیج توسط امام راحل نشان از اهمیت دادن امام به مردم است گفت:امام اینگونه نشان داد که حل مشکلات کشور بدون حضور مردم ممکن نیست و مردم از راه بسیج در امور استان و کشور دخالت دارند.

محمدی با تصریح بر اینکه اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود بسیاری از مشکلات حل می شود خاطرنشان کرد:یکی از ماموریت های بسیج الگو کردن کشور در دنیا است.

وی با تاکید بر اینکه اسلامی کردن جامعه از دیگر ماموریت های بسیج است تصریح کرد:تفکر اسلامی باید در تمامی اقشار جامعه نهادینه شود. ۳۴ سالن ورزشی صالحین، ساختمان حوزه و پایگاه مقاومت در هفته بسیج در گیلان افتتاح می‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان با این توضیح که ۱۱۰ مدرسه امسال توسط بسیج سازندگی گیلان بهسازی و مرمت شده است تصریح کرد: ۳۴ سالن ورزشی صالحین، ساختمان حوزه و پایگاه مقاومت بسیج همزمان با هفته بسیج در گیلان افتتاح می‌شود رزمایش ۵۷ گردان بیت‌المقدس و کوثر در هفته بسیج در گیلان برگزار می شود

محمدی از برگزاری رزمایش ۵۷ گردان بیت‌المقدس و کوثر ششم و هفتم آذرماه امسال در ۱۶ شهرستان گیلان به مناسبت هفته بسیج خبرداد و افزود: بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکان گیلان در روستای عنبران آستارا برای ویزیت و درمان رایگان بیماران راه‌اندازی می‌شود.

وی از افتتاح نمایشگاه و فروشگاه اقتصاد مقاومتی در برخی از شهرستان های استان در هفته بسیج خبرداد و خاطرنشان کرد:همایش پیشکسوتان ونقش آنها در تشکیل بسیج دهها میلیونی در سالن شهید یوسفی سپاه قدس گیلان برگزار می شود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه