نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان گیلان+ تصاویر

نخستین نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان با حضور اعضای این کمیته، در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان گیلان+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز، نخستین نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان با حضور اعضای این کمیته، در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.SONY DSC

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان در این جلسه از برگزاری ۲۲ برنامه به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد و اظهار کرد: امسال برنامه‌های کمیته دهه فجر گیلان با رویکرد جدید و کیفیت بهتری نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود.

شهرام درویشی، با برشمردن برنامه‌های کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان، افزود: فراخوان ایده اصحاب رسانه با موضوع اطلاع‌رسانی دهه فجر با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

وی، ساماندهی خبرنگاران و صدور کارت خبرنگاری برای پوشش اخبار روز ۲۲ بهمن را به‌عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ذکر کرد.

دبیر کمیته ارتباطات واطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان، از بازگشایی پایگاه گیل‌فجر این کمیته در آینده نزدیک خبر داد و گفت: راه‌اندازی کاروان خبری شهرستان‌های گیلان و راه‌اندازی کاروان خبری کمیته‌های دهه فجر استان از جمله این برنامه‌ها است.

وی، افزود: امسال برای نخستین بار کاروان خبری در سازمان‌ها و نهادهای مختلف گیلان راه‌اندازی می‌شود.

درویشی، راه‌اندازی ایستگاه خبری راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان و شهرستان‌ها، ایستگاه خبر شهر رشت با همکاری شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.SONY DSC

وی، اطلاع‌رسانی پیامکی را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و افزود: امسال برای نخستین بار خبرنگاران خبره به منظور تهیه خبر و گزارش به کمیته‌های دهه فجر گیلان معرفی می‌شوند.

این مسئول، تشکیل گروه خبر و گزارش جانبازان و خانواده‌های معظم شهدای انقلاب اسلامی را برای نخستین بار را از دیگر برنامه‌های کمیته مذکور عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال کارگاه رسانه و انقلاب اسلامی با رویکرد متفاوت و جدید و کیفیت بهتر برگزار می‌شود.

درویشی، از برگزاری جشنواره فجر انقلاب اسلامی به صورت منطقه‌ای خبر داد و یادآور شد: امسال برای نخستین بار جشنواره فجر انقلاب اسلامی با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.SONY DSC

وی، تصریح کرد: محل دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای فجر انقلاب اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ریاست مدیر کل این نهاد است.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان، یادآور شد: قائم مقامی جشنواره به عهده محمدحسن‌پور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری جشنواره نیز به‌عهده قاسم مصفا مدیر روابط عمومی این نهاد است.

وی محورهای جشنواره مذکور را با محوریت معاون فرهنگی اداره کل ارشاد گیلان عنوان کرد و متذکر شد: محورهای جشنواره از جمله برنامه‌های راهبردی رسانه‌های گیلان در دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری تلقی می‌شود.

درویشی، معرفی روابط‌عمومی‌ها و فرمانداران برتر را از برنامه‌های دیگر کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی ذکر کرد.

وی، مستندسازی اخبار، گزارش، عکس و برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی گیلان را از دیگر برنامه‌های این کمیته برشمرد.

در نشست مذکور نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای مرکز گیلان، سپاه پاسداران، فرودگاه، شهرداری رشت، بنیاد شهید، استانداری، خبرگزاری شبستان، روزنامه جمهوری اسلامی و… حضور داشتند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه